Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کامران شکرالهی، رئیس مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه ششم با اشاره به لزوم ارتقای سطح پایشگری و مدیریت اطلاعات مرتبط با توقف های اضطراری پالایشگاه گفت: یکی از اتفاقات اثرگذار در تولید و پایداری عملیات، توقف‌های اضطراری پالایشگاه استو به منظور مدیریت این پدیده سامانه مدیریت داده های توقف اضطراریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: با برنامه ریزی و همکاری مشترک بین ادارات مهندسی و ICT تهیه و تدوین گردیده و از ابتدای مهر ماه امسال این مهم عملیاتی شده است.

شکرالهی با اشاره به نقش مهم پایداری عملیات در سودآوری و کاهش هزینه‌های ناشی از توقف تولید عنوان داشت: در این سامانه، تمامی اطلاعات مربوط به هر یک از توقف های اضطراری در بانک اطلاعاتی مشترک ثبت و نگهداری شده است.

به گفته ی او، با تعیین دلایل ریشه‌ای هر توقف به همراه اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه مورد نیاز و مرتبط، این امکان وجود خواهد داشت که ضمن پیگیری موثرتر و سیستماتیک هر یک از توقف های اضطراری ، کارشناسان و مسئولین ذیربط در یک نگاه کلی تر و با در اختیار داشتن اطلاعات جامع این سیستم، به تحلیل و تعیین گلوگاهها ، واحدها ، و تجهیزات بحرانی پالایشگاه بپردازند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه موثر، شاهد ارتقای شاخص‌های استراتژیک و محوری پالایشگاه از جمله اطمینان پذیری عملیات پالایش گاز، مشعل سوزی، و تولید محصولات باشیم.

شکرالهی در ادامه اظهار داشت: این سامانه به‌گونه ای طرح گردیده که زیان های مالی ناشی از عدم تولید هر یک از محصولات به همراه مشعل سوزی ناشی از آن را ثبت و نگهداری نموده و گزارشهای اقتصادی مورد نیاز را تولید نماید.

رئیس مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه ششم با تاکید بر اینکه تدوین، استقرار و راه اندازی این سامانه کاملا داخلی بوده، عنوان کرد: نیاز سنجی، تبیین ساختار، ایجاد بانک اطلاعاتی، و کد نویسی این برنامه کاربردی تماما توسط متخصصین خلاق و پرتوان واحدهایICT و مهندسی پالایشگاه ششم صورت پذیرفته و امید میرود که با بهره گیری موثر از این سامانه شاهد ارتقا و بهبود فرآیند بهره برداری و تولید در پالایشگاه ششم باشیم.

او در پایان تصریح کرد: امیدواریم با شناسایی دیگر نیازهای سیستمی و مهندسی پالایشگاه، با حمایت و پشتیبانی که مدیریت محترم پالایشگاه در این زمینه بعمل آورده اند و همچنین همراهی و مشارکت مثال زدنی و بسیار خوب رئیس محترم ICT پالایشگاه ، در آینده نزدیک شاهد ارتقای سطح پایشگری و مدیریت اطلاعات فرآیندهای پالایشگاه ششم باشیم.

انتهای پیام/

169 / 161 پالایشگاه پارس جنوبی مدیریت تولید گاز کاهش هزینه تجهیزات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پالایشگاه پارس جنوبی مدیریت تولید گاز کاهش هزینه تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان از شهریور ۱۴۰۱ در راستای افزایش مشارکت شهروندی برای حفظ محیط زیست، اقدام به شناسایی مشترکین خود در گروه‌های هدف مختلف کرده است، گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون تعداد ۱۳۴۲ فرم شناسایی مشترکین در سامانه سنا ثبت نهایی شده است.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر با افزایش جمعیت و در پی آن بالا رفتن مصرف، تولید پسماند در ابعاد گوناگون خانگی، شهری، صنعتی و بیمارستانی به سرعت گسترش یافته، از این رو کاهش تولید پسماند امری ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های اصلی مدیریت شهری، مدیریت پسماند شهری است و یکی از کلیدهای موفقیت در تمام مراحل آن، آگاهی و مشارکت شهروندان است، افزود: در حال حاضر مشارکت شهروندان در فرآیند مدیریت پسماند از طریق کاهش تولید و تفکیک پسماندها از یکدیگر در مبدأ به عنوان یکی از کاراترین و اقتصادی‌ترین روش‌های پردازشی در بیشتر کشورهای دنیا صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی شهروندان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های عمومی و افزایش سطح فرهنگ و آگاهی شهروندان به تدریج موجب کاهش میزان تولید پسماند و صرفه‌جویی در مصرف منابع شده و از طرفی میزان تفکیک پسماندها در مبادی تولید افزایش خواهد یافت که این امر به نوبه خود موجب کاهش هزینه‌ها از جمله حمل‌ونقل پسماندها، خواهد شد.

ساکتی ادامه داد: سنگ بنای ارائه تمام خدمات به‌صورت صحیح و اصولی و دریافت بازخوردها، ارزیابی و سنجش طرح‌ها و فعالیت‌های انجام شده در جوامع موفق، شناسایی کامل و هدفمند مشترکین است، از این رو سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از شهریور ۱۴۰۱ در راستای توانمندسازی و افزایش مشارکت شهروندی در خصوص حفاظت از محیط زیست، اقدام به شناسایی مشترکین خود در گروه‌های هدف مختلف کرد.

وی اضافه کرد: در راستای انجام این امر خطیر ناظران شاغل در سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان پسماند شاغل در ادارات خدمات شهری شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه اقدام به شناسایی مشترکین کردند.

ساکتی با بیان اینکه فرآیند شناسایی مشترکین از ابتدای دی ۱۴۰۲ با این هدف که تمام عملیات ثبت اطلاعات مشرکین به صورت جامع، یکپارچه و سیستماتیک صورت گیرد، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی درباره بارگذاری فرم شناسایی مشترکین در سامانه سنا انجام شده و برای هر یک از کاربران مناطق و سازمان مدیریت پسماند نام کاربری و رمز عبور (دسترسی) مشخصی تعریف شده است تا مسئول مربوطه با ورود به سامانه، نسبت به ثبت اطلاعات فرم شناسایی مشترکین در سامانه اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح تاکنون تعداد ۱۳۴۲ فرم شناسایی مشترکین در سامانه ثبت نهایی شده است، افزود: برای ثبت دقیق مشترکین از طریق سامانه سنا لازم است، موقعیت مکانی مشترک Gps و اینترنت کاربر فعال باشد.

کد خبر 746582

دیگر خبرها

  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار