Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در خصوص شرایط این روز هایش و دربی حساس پیش رو با خبرورزشی گفتگو کرد.

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار هیجان‌انگیز با سپیدرود رشت، گادوین منشا بود که بارها و بارها با حرکات تکنیکی و قدرتی خود مدافعان حریف را آزار داد. گرچه مهاجم نیجریه‌ای گلی به ثمر نرساند، اما همبازیان خود را تغذیه کرد و حتی می‌توانست یک گل فوق العاده هم در دقیقه ۶۵ بزند که ملکی گلر سپیدرود آن را کنترل کرد و…
از همین فرصتی که با بدشانسی از دست رفت مصاحبه با منشا را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در دقیقه ۶۵ بازیکن حریف را دریبل سرپا زدی، مدافع بعدی را هم فریب دادی و می‌توانستی گلی استثنایی مثل بازی با الدحیل به سپیدرود بزنی که کوروش ملکی آن را مهار کرد. اشکال از شوت تو بود یا توانایی گلر سپیدرود؟!

گادوین منشا:

واقعاً حیف شد! می‌توانستم یک سوپرگل بزنم، اما نشد. ضربه آخر را باید محکم‌تر می‌زدم که…

* آن طرف‌تر هم اگر اشتباه نکنیم علیپور ایستاده بود و می‌توانستی پاس بدهی. او هم اعتراض کرد که چرا پاس ندادی؟

گادوین منشا:

اصلاً ندیدم! شما آن لحظه که دوتا دریبل پشت سر هم می‌زنی و با دروازه‌بان حریف روبه‌رو می‌شوی دیگر این طرف یا آن طرف را نمی‌بینی. اگر می‌دیدم حتماً به علی پاس می‌دادم، چون مطمئن بودم گل می‌کند. علیپور مهاجم فوق العاده‌ای است.

* فکرش را می‌کردی در دقیقه ۹۰ آدام همتی تعویضی بتواند گل ۳ امتیازی شما را بزند؟

گادوین منشا:

آدام بازیکن خوبی است و فوتبال را ساده و روان بازی می‌کند. او انگیزه زیادی هم داشت و ضربه بسیار خوبی زد که گل شد. به خاطر آدام همتی خیلی خوشحالم که گل زد و امیدوارم بتواند در پرسپولیس از این هم بهتر شود.

* به زبان انگلیسی هم مسلط است و رابطه خوبی باید با هم داشته باشید.

گادوین منشا:

من با همه بازیکنان پرسپولیس رابطه خوب و صمیمانه‌ای دارم. آدام هم فارسی و هم انگلیسی و هم فرانسوی صحبت می‌کند. او سه تا زبان می‌داند و می‌توانیم ارتباط بگیریم.

* بازی با تیم علی کریمی چطور بود؟

گادوین منشا:

علی کریمی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس است که همه دوستش دارند. او بعضی وقت‌ها به اردوی پرسپولیس می‌آید و هنوز هم مثل یک سوپراستاراست. برای ایشان احترام زیادی قائلم.

* سپیدرود خیلی دفاعی بازی نکرد؟

گادوین منشا:

به هر حال طبیعی است هر تیمی مقابل پرسپولیس در آزادی قرار می‌گیرد دفاع کند و چشم به ضدحملات بدوزد. ما هم تلاش خود را کردیم و بالاخره گل پیروزی را زدیم.

* مقابل الدحیل یک گل تماشایی زدی. فکر می‌کنی بتوانی جلوی استقلال هم موفق به گلزنی شوی؟

گادوین منشا:

قول نمی‌دهم، اما جلوی استقلال هم به اندازه الدحیل انگیزه دارم. از گلزنی من مهم‌تر موفقیت پرسپولیس است. امیدوارم در پایان بازی با استقلال همه هواداران پرسپولیس خوشحال و شاد ورزشگاه را ترک کنند.

* خودت سابقه بازی شهرآورد را داری. فکر می‌کنی شهرآورد چه فرقی با سایر مسابقات دارد؟

گادوین منشا:

به هر حال شهرآورد متفاوت است. برای هواداران، بازیکنان و همه اعضای تیم با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند. برد این دیدار می‌تواند تا مدت‌ها خاطره‌ای خوش برای هواداران به جا بگذارد و همه از این بازی تا هفته‌ها حرف می‌زنند.

* یک سؤال ویژه؛ شهرآورد مهم‌تر است یا بازی با السد؟

گادوین منشا:

ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. الان با استقلال بازی داریم و باید تمرکز خودمان را روی این مسابقه بگذاریم. البته بازی با السد هم فوق العاده مهم است و امیدوارم هم در بازی مقابل استقلال موفق شویم و هم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش