Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، روز گذشته (سه‌شنبه ۳ مهرماه) یدالله صمدی، کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون به علت بیماری کبدی در سن ۶۶ سالگی درگذشت.  
 
برخی از مدیران سینما و تلویزیون درگذشت این هنرمند عزیز کشورمان را تسلیت گفتند که در ادامه آن‌ها را می‌خوانیم.  
 
****
 
علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی
 
در نهایت اندوه و تأسف، سینمای ملی و نوین ایران اسلامی، «یدالله صمدی» یکی از پیشگامان و هنرمندان ارزشمند خود را که با تکیه بر توانایی خویش، قله‌های رفیعی را در جذب مخاطب فتح کرده بود، از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بی شک، مجموعه آثار آن مرحوم، بازگوکننده هویت و فرهنگ اصیل و بومی سرزمینی بود که ریشه در جان سترگ و تنومند باورها و اعتقادات دوستدارانش داشت.
 
وی مدیرعامل خانه سینما و ریاست کانون کارگردانان سینمای ایران را نیز بر عهده داشت که برای هنرمندان خدمات شایسته‌ای را به ثمر نشاند.
 
ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده شادروان صمدی و هنرمندان سینما، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات را مسئلت می‌کنم‌.»
 
بنابراین گزارش، یدالله صمدی ساخت فیلم‌هایی چون «پدر آن دیگری»، «کلانتری غیرانتفاعی»، «شهر آشوب»، «بانوی من»، «سارای»، «معجزه خنده»، «دو نفر و نصفی»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «ساوالان»، «ایستگاه»، «اتوبوس» و... را در کارنامه خود دارد.
 
صمدی که مدتی قبل برای پیوند کبد در بیمارستان بستری شده بود، عصر روز سه شنبه سوم شهریور ۹۷ در شیراز درگذشت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تسلیت سینما و تلویزیون یدالله صمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی