Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@09:04:09 GMT

تقاضا برای خرید دلار 17هزار تومانی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۸۹۳۵

تقاضا برای خرید دلار 17هزار تومانی

به گزارش پارس نیوز، 

دیروز قیمت دلار افزایشی قابل توجه را تجربه کرد و این ارز از محدوده 15 هزار تومان در دو روز به محدوده 17 هزار تومان گام نهاد.

بررسی ها نشان می دهد برخی به دلیل نگرانی از افزایش نرخ دلار خرید را در دستور کار قرار داده اند این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند نرخ واقعی دلار در شرایط کنونی بیش از 10 هزار تومان نیست و بار روانی ناشی از تحریم ها و تهدیدهای آمریکا سبب شده است نرخ ارز افزایشی قابل توجه را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرافان در حال حاضر از فروش ارز خودداری کرده و با استناد به اینکه قیمت هنوز درنیامده ، به این درخواست ها پاسخ منفی می دهند.

قیمت دلار در سال 1397 ، رکوردشکنی های مداومی را تجربه کرده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دلار ارز ارز دلار نرخ ارز پارس خرید تومانی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند

برخی سلبریتی‌های ثروتمندی خواهیم گفت که برای خرید خانه از وام‌های کلان استفاده کرده اند.

ریانا: وام ۱۳/۶۵ میلیون دلاری با بازپرداخت ماهانه ۹۸،۹۵۰ دلار

ریانا سال گذشته همان پنتهاوسی را خرید که متیو پری، بازیگر فقید سریال «دوستان» ۲ سال قبل، پیش از نقل مکان به خانه‌ی بعدی اش، در آنجا زندگی کرده بود.

این آپارتمان مجلل که در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا قرار دارد، خانه‌ای ۸۶۴ متر مربعی با ۴ اتاق خواب، ۷ حمام و دستشویی، یک سالن سینمای دارای عایق صوتی و ۴ تراس است.

مالک قبلی این خانه، نیک مالنر میلیاردر، از بنیانگذاران اپلیکیشن Afterpay، آن را به قیمت ۲۱ میلیون دلار به ریانا فروخت، ۷ میلیون دلار کمتر از قیمت اولیه و ۶۰۰ هزار دلار کمتر از مقداری از که متیو پری برای این خانه پرداخته بود.

ریانا از بانک یک وام ۱۳،۶۵۰،۰۰۰ دلاری با بهره‌ی ۶/۹ درصد گرفت که بازپرداخت آن ماهانه ۹۸،۹۵۰ دلار است.

تیموتی شالامی: وام ۵ میلیون دلاری با بازپرداخت ماهانه ۲۴،۶۸۱ دلار

تیموتی شالامی در سال ۲۰۲۲ در شهر بورلی هیلز در ایالت کالیفرنیا خانه‌ای زیبا با ۴ اتاق خواب و ۵ حمام و دستشویی به قیمت ۱۰،۹۸۰،۰۰۰ دلار خریداری کرد.

این خانه‌ی ۵۱۳ متر مربعی که در سال ۱۹۷۶ ساخته شده، صاحبان مشهور متعددی داشته است.

شالامی برای خرید این خانه از بانک یک وام ۵ میلیون دلاری با بهره‌ی ۳/۰۹ درصد گرفت که بازپرداخت آن ماهانه ۲۴،۶۸۱ دلار است.

کانیه وست: وام ۶/۸ میلیون دلاری

کانیه وست خانه‌های متعددی در سرتاسر آمریکا و اروپا دارد.

او برای عمارت ۴ اتاق خوابه اش در شهر کالاباساس ِ ایالت کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰ وامی ۶/۸ میلیون دلاری گرفت.

۲ سال قبل از آن هم، کانیه وست و همسر سابقش کیم کارداشیان – زمانی که هنوز با یکدیگر زندگی می‌کردند – به طور مشترک یک وام ۱/۶۵ میلیون دلاری گرفته بودند که حالا مسئولیت بازپرداخت هر دوی این وام‌ها که در مجموع ۸/۴۵ میلیون دلار هستند، تنها برعهده‌ی کانیه وست است.

این زوج برای خانه‌ی ۳ اتاق خوابه‌ای که در سال ۲۰۱۷ در شهر تاوزند اوکس در ایالت کالیفرنیا به قیمت ۵۷۵ هزار دلار خریداری کرده بودند هم سک وام ۳۹۲ هزار دلاری گرفته بود.

میزان بهره‌ی هیچ یک از این ۳ وام مشخص نیست، اما آن زمان باید حدود ۵ درصد بوده باشد که بازپرداخت آن‌ها حدوداً ۴۴ هزار دلار در ماه می‌شود.

کیم کارداشیان: وام ۳/۷ میلیون دلاری با بازپرداخت ماهانه ۲۳،۴۹۴ دلار

کیم کارداشیان هم همچون همسر سابقش، کانیه وست، طی سالیان خانه‌های زیادی خریداری کرده است.

او ملک کناری عمارت ۶۰ میلیون دلاری اش در شهر هیدن هیلز ِ ایالت کالیفرنیا را در سال ۲۰۲۲ به قیمت ۶/۳ میلیون دلار خریداری کرد که برای خرید آن از وام استفاده کرده بود.

او این وام را از بانک به مبلغ ۳،۷۴۳،۶۰۰ و با بهره‌ی ۵/۳۷۵ درصد گرفته بود که بازپرداخت آن ماهانه ۲۳،۴۹۴ دلار است.

کارداشیان همچنین در سال ۲۰۲۲ یک عمارت مجلل در شهر مالیبوی ایالت کالیفرنیا به مبلغ ۷۰/۴ میلیون دلار و با وامی ۴۸/۷ میلیون دلاری خریده بود.

سلنا گومز: وام ۳ میلیون دلاری با بازپرداخت ماهانه ۱۴،۱۹۳ دلار

سلنا گومز چند خانه در شهر لس آنجلس و ایالت تگزاس دارد.

گومز در سال ۲۰۲۰ خانه‌ی مجللی با ۶ اتاق خواب و ۱۰ حمام و دستشویی به قیمت ۴،۸۹۵،۰۰۰ دلار خریداری کرد که برای آن از بانک وامی ۳ میلیون دلاری با بهره‌ی ۲/۶۹ درصد گرفت که بازپرداخت آن ماهانه ۱۴،۱۹۳ دلار است.

منبع: روزیاتو

tags # هالیوود سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • روند افزایشی قیمت نفت معکوس شد
  • افزایش قیمت ارز‌ها در سامانه نیما
  • افزایش قیمت پوند در سامانه سنا
  • رشد حباب از قیمت سکه بیشتر شد/ نیم سکه ۲۳ میلیون شد
  • دلار کانال‌های بالاتر را فتح می‌کند؟/قیمت تتر ۶۰ هزار تومان شد
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • افزایش قیمت یورو در سامانه سنا
  • کاهش قیمت دلار و پوند در سامانه نیما
  • یک پیش‌بینی مهم از آینده قیمت دلار در سال ۱۴۰۳/ آل‌اسحاق: سقوط قیمت دلار در راه است
  • پیش بینی قیمت دلار ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / بازار ارز فریز شد