Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در صورتی که سوریه سامانه اس۳۰۰ روسیه را به کارگیرد، این رژیم حملاتی را علیه سوریه انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه سیریانیوز، آموس یدلین، رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل در توییتر نوشت: اگر قرار باشد روس‌ها سامانه اس۳۰۰ را به کار گیرند این مساله جدیدی نیست چراکه آن‌ها از بیش از دو سال است که از سامانه اس۴۰۰ استفاده کرده و به جنگنده‌های اسرائیلی حمله‌ای نکرده‌اند اما اگر قرار باشد سوری‌ها از این سامانه استفاده کنند در این صورت اسرائیل می‌داند چگونه به سوریه حمله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت وجهه سامانه دفاع هوایی روسیه آسیب خواهد دید.

اخیرا هواپیمای ایلوشین ۲۰ روسیه توسط جنگنده‌های ارتش سوریه به اشتباه سرنگون شد و روسیه جنگنده‌های اسرائیل را مسؤول این اقدام دانست. بعد از سقوط این هواپیما، روسیه اعلام کرد که ظرف دو هفته سوریه را به سامانه‌های اس۳۰۰ مجهز خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اسراييل سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند

صدها خانواده نظامیان اسرائیلی که در نوار غزه در حال جنگ هستند، خواستار عدم حمله به رفح شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان معاریو در خبری در این رابطه اعلام کرد، 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در غزه خواهان عدم تهاجم زمینی به رفح شدند.

به نوشته این رسانه، بیش از 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در نوار غزه در نامه‌ای خطاب به یوآف گالانت وزیر جنگ اسرائیل و هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش از آنها خواستند حمله زمینی به رفح انجام نشود.

خانواده این نظامیان خطاب به گالانت و هالیوی گفتند: دیگر ما به شما اعتماد نداریم، ورد به رفح می‌تواند دام مرگباری باشد.

گفتنی است این درخواست از سوی خانواده‌های نظامیان صهیونیست در حالی اعلام می‌شود که بنیامین نتانیاهو بر عزم خود جهت ادامه جنگ پافشاری می‌کند.

محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفحبلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه داردرسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کردحمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شدطرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • بعد از موافقت حماس، رسیدن به آتش‌بس «چند روز» طول می‌کشد
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست