Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پارا آسیایی اصفهانی گفت: انگیزه زیادی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که خوشرنگ‌ترین مدال را برای ایران به ارمغان آوریم.

زینب ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد شرایط حضورش در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، اظهار کرد: از امروز آخرین مرحله اردوهای آمادگی در تهران آغاز شد، این اردو متصل به اعزام است و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آمادگی خوبی برخوردار هستیم و انگیزه زیادی برای حضور در این دوره از بازی‌ها داریم چراکه همیشه یکی از سکوهای آسیایی متعلق به ایران بوده و امیدواریم امسال مدال خوشرنگ‌تری به دست آوریم.

ملکی با بیان اینکه جاکارتا سومین حضورم در بازی‌های پاراآسیایی است، تصریح کرد: در بازی‌های گوانجو بر سکوی سوم ایستادیم و در بازی‌های اینچئون هم نایب قهرمان شدیم و مدال نقره را برای ایران به ارمغان آوردیم.

ملی‌پوش پاراآسیایی اصفهانی خاطرنشان کرد: چین حریف خیلی قدَری است اما مطمئناً ما هم کم نمی‌گذاریم و با تمانم وجود می‌جنگیم که بتوانیم خوشرنگترین مدال که طلا است را برای کشورمان کسب کنیم.

وی اضافه کرد: ژاپن هم تیم خوبی دارد، آن ها میزبان پاراالمپیک ۲۰۲۰ هستند و قطعاً تلاش زیادی می‌کنند تا نتیجه بگیرند. اما تیم ایران قوی‌تر از ژاپن است، بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و امیدوارم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

ملکی در مورد برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی اصفهان، اظهار کرد: این مراسم‌ها می‌تواند انگیزه خوبی برای ورزشکاران باشد و حضور مسئولان در مراسم‌ها برای ورزشکاران باعث دلگرمی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جاکارتا جانبازان و معلولان ورزشکاران اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید