Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «زیپی لیونی» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی دیدار کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و زیپی لیونی، رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در نیویورک با هم دیدار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، یک منبع در این خصوص گفت: لیونی به عباس توصیه کرده است که آمریکا را مورد حمله قرار ندهد و روابط با این کشور را ازسرگیرد.

لیونی همچنین از عباس خواسته است راه حلی برای اوضاع کنونی در غزه پیدا کند قبل از اینکه به تعبیر او این باریکه به «حماسِستان» تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باریکه غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شهاب،  محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.

خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.

روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، خبر دادند.

به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواه‌ اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.

پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.

اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود: «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آن‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد.»

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه