Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر از دو مهاجم در ترکیب تیمش در دربی استفاده کند، می‌تواند استقلال را شکست دهد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس پیش از دربی ۸۸ اظهار داشت: پرسپولیس پیش از دربی هم الدحیل را شکست داده بود و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، بازی با سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پشت سر گذاشته است و شرایطش پیش از دربی ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بود و چند بازیکن کلیدی مثل مسلمان، امیری و احمدزاده که نقطه قوت تیم بودند از این تیم جدا شدند. واقعاً هم سال گذشته این بازیکنان سنگ تمام گذاشته بودند و پرسپولیس امتیازات زیادی را با این بازیکنان به دست آورد به همین دلیل پرسپولیس مثل استقلال همان تیم فصل گذشته‌اش نیست. نیمکت پرسپولیس امسال قوی نیست و بازیکن کم دارد که این موضوع مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط استقلال، گفت: استقلال هم همان تیم فصل گذشته نیست. امید ابراهیمی و چند بازیکن دیگری که در این تیم تأثیرگذار بودند از استقلال جدا شدند ولی در کل از نظر تعداد بازیکن استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.

عربشاهی در مورد روند تاکتیکی استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها از نظر کار تیمی از استقلالی‌ها بهتر هستند. چون استقلالی‌ها بعد از ۷ هفته هنوز هماهنگ نشده‌اند و مهاجم تمام‌کننده ندارند اما برعکس چند سال است بازیکنان پرسپولیس کنار هم بازی می‌کنند و از هماهنگ‌ بیشتری برخوردار هستند همین دلیل باعث می‌شود توپ و میدان در اختیار پرسپولیس باشد.

وی در خصوص پیش‌بینی خود در مورد نتیجه بازی دربی  اظهار داشت: پرسپولیس اگر از دو مهاجم در ترکیب تیمش در دربی استفاده کند، می‌تواند استقلال را شکست دهد. نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم بازی پر گل می‌شود و اگر پرسپولیس همین شرایط خوب روحی و روانی را تا دربی حفظ کند می‌تواند استقلال را شکست داده و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.
عربشاهی در مورد خاطره خود از دربی گفت: من ۱۲، ۱۳ بازی در دربی بودم. یک باخت داشتیم آن هم همان پرتماشاگرترین دربی تاریخ است که در شرایطی که می‌توانستیم استقلال را ببریم با دروازه‌بانی مرحوم ناصر حجازی که روز فوق العاده‌ای داشت، نتوانستیم گل بزنیم و استقلال با گل مظلومی فاتح دربی شد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روز پنجشنبه یک بازی جوانمردانه را از هر دو تیم شاهد باشیم و پرسپولیس به پیروزی برسد. از طرفداران دو تیم خواهش دارم که در دربی خویشتن‌دار باشند و تیم خودشان را تشویق کنند. حتی اگر هر تیمی باخت تیم حریف را تشویق کنند چون امروز فضای ورزشگاه‌ها خوب نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دربی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال