Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هنرمندان در خصوص درگذشت یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون مطالبی را در فضای مجازی خود منتشر کردند که از نظر می گذرانید:

برزو ارجمند: جناب یدالله صمدی عزیز ، هنوز که هنوزه حسرت پیشنهادی که به من برای بازیی در سریال شوق پرواز دادید را میخورم، در همان چند جلسه ای که باهم نشستیم بسیار از شما آموختم، و البته قبل تر از آن هنگامی که با پدرم ، مرحوم مهرداد فخیمی و شما اجازه پیدا کردم که در کنارتان باشم و بیاموزم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حالا نه شما هستین ، نه عمو مهرداد و نه پدرم، خاطرات جوانیم چه زود پر پر میشوند. تسلیت میگم به همسر محترمتون ، بنفشه عزیز و سعید مهربان و سینمای ایران.

جواد عزتی: دیر یا زود دور هم جمع خواهیم شد....

مرجانه گلچین: جناب یدالله صمدی کارگردان به نام و خوش اوازه کشورمان نیز متاسفانه به دیار باقی شتافت روحشان شاد یادشان گرامی تسلیت به خانواده محترمشان و جامعه هنری ایران

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برزو ارجمند یدالله صمدی جواد عزتی مرجانه گلچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نکونام آمده است:
خبر بسیار تأثرانگیز و نابهنگام درگذشت عزیز ایثارگر و دوست داشتنی حاج محمد کیانی واصل شد، این خبر برای اینجانب بسی سنگین و ناگوار بود؛ آن مرحوم را به حق می‌توان یکی از مؤمنین پرغیرت و باانگیزه و مجاهد فی سبیل الله دانست، حضورش در هر مکان و هر جمع که اقتضا می‌کرد بی‌دریغ بود و یکی از مجاهدین فعال در جهاد تبیین در شرائط امروز بحساب می‌آمد؛ حضور فعال در اربعین و خدمت رسانی در آن عرصه، حضور بدون وقفه در نمازجمعه و تلاش فعال در عمران و احیاء مسجد محل و نقش آفرینی در پیوند و انسجام اجتماعی و ده‌ها خدمات دیگر، مکمّل نقش فعال و تأثیرگذار وی در دوران دفاع مقدس بود، روحیه پرنشاط او در آن دوران و تا امروز زبانزد است، او را می‌توان شهید زنده نامید که در مرئی و منظر تلاش شهدائی داشت و بعد از یک‌ماه روزه داری و برگزاری عید بندگان صالح به همرزمان شهیدش پیوست. رحمت واسعه حق را برایش مسألت دارم و به همه بازماندگان بویژه همسر و فرزندان و همه دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفته و اجر و صبرشان را از خداوند خواهانم.

دیگر خبرها

  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی