Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:41:54 GMT

هزینه قطعات گرانترین آیفون ۴۴۳ دلار است!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۹۳۷۵

هزینه قطعات گرانترین آیفون ۴۴۳ دلار است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، اپل با کاستن  برخی از قطعات در نمایشگر آیفون «ایکس اس مکس» قیمت این دستگاه را کنترل کرده است.

درهمین راستا شرکتTechlnsight تخمین می زند هزینه ترکیب و قطعات آیفون «ایکس اس مکس» با حافظه ۲۵۶ گیگابایت حدود ۴۴۳ دلار است. این درحالی است که هزینه قطعات آیفون ایکس با حافظه ۶۴ گیگابایتی  در سال گذشته ۳۹۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۴ دلار بود. از سوی دیگر آیفون ایکس اس مکس در آمریکا به قیمت ۱۲۴۹ دلار فروخته می شود.

شرکت کانادایی Techlnsight موبایل ها را باز و قطعات آنها را تحلیل می کند.

اپل چندی پیش از سه موبایل رونمایی کرد که  یکی از آنها آیفون «ایکس اس» بود. قیمت پایه این دستگاه از ۹۹۹ دلار است. علاوه بر آن آیفون« ایکس آر» نیز با قیمت مقرون به صرفه ۷۴۹ دلار  رونمایی شد. اما آیفون «ایکس اس مکس» با نمایشگر ۶.۵ اینچی «او ال ای دی » به عنوان گرانترین آیفون ساخته شده، با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار عرضه شده است.

به هرحال تحلیل هزینه هایTechlnsight نشان می دهد، تنها قطعه گرانقیمت آیفون «ایکس اس مکس» نمایشگر آن با بهای ۸۰.۵۰ دلار است. این درحالی است که قیمت نمایشگر ۵.۸ اینچی آیفون «ایکس» ۷۷.۲۷ دلار است. آیفون ایکس سال گذشته عرضه شد.

افزایش اندک قیمت آیفون «ایکس اس مکس» در مقایسه با آیفون «ایکس»، به دلیل آن است که اپل برخی اجزای مربوط به سیستم لمس سه بعدی را حذف کرده است. البته قیمت قطعات حذف شده فقط ۱۰ دلار بوده است.

به هرحال باب اودانل  از شرکت TECHnalysis Research معتقد است تصمیم اپل برای  تمرکز بر ارائه موبایلی با نمایشگر بزرگتر  از لحاظ اقتصادی درست بوده است.

البته سخنگوی اپل در این باره اظهار نظری نکرده است.

کد خبر 4412959 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل گوشی آیفون نمایشگر نوآوری نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو امنیت اطلاعات فناوری فضایی دانشگاه آزاد اسلامی هوشمندسازی موبایل سلول بنیادی سازمان فضایی ایران واحد علوم و تحقیقات هوش مصنوعی محمد جواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)