Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان با شور نشاط و حضور حداکثری اعضای سازمان در مشهد و ۱۱شهرستان استان برگزار شود. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از روابط‌عمومی نظام مهندسی خراسان‌رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان در نشست مشترک دستگاه نظارت و مجموعه هیئت اجرایی انتخابات و روسای ادارات راه و شهرسازی خراسان رضوی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: انتخابات هیات مدیره سازمان از سلامت نسبی و بدون تنش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات هیات مدیره سازمان خطاب به روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اظهار داشت:شما نماینده دستگاه نظارت در شهرستان خود هستید، با همدلی در کنار هیئت اجرایی بستر مناسب را برای حضور حداکثری مهندسین در پای صندوق‌های رأی فراهم آورید.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت اجرایی انتخابات هم گفت: در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان 93 نفر کاندیدا پس از طی مراحل قانونی مورد تأیید دستگاه نظارت قرار گرفتند، که از این عده 15 نفر اصلی و 7 علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب می‌شوند.

سعید حسین پور مراحل اجرایی انتخابات و فرآیند رأی‌گیری و احراز هویت مهندسین در پای صندوق‌های رأی را تشریح کرد و افزود: انتخابات به صورت نیمه مکانیزه و با روش آسان و روان و صیانت از آرای مهندسین، سالم و قانونمند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مشهد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی و در شهرستان ها در ادارات راه شهرسازی تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، خواف، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور و در ادارات بنیاد مسکن قوچان، درگز و سرخس در روز هشتم ماه جاری برگزار خواهد شد.

در این جلسه مدیران بخش انفورماتیک، نرم افزار و سخت افزار، طراحی سیستم نیمه مکانیره ثبت نام و رای گیری انتخابات را برای هیات اجرایی فرعی و روسای ادارات شهرستان تشریح کردند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی هم اینک بیش از 37هزار عضو مهندس در 7 رشته ساختمانی و 23 دفتر نمایندگی در استان دارد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان‌الاقصی و وعده صادق، قدرت نظامی اسرائیل را فرو ریخت

استاندار خراسان رضوی گفت: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت، بنابراین این رژیم کاملا فرو ریخته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،یعقوبعلی نظری امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار داشت: باتوجه به اینکه  این روز یادمان امام (ره) است، بنابراین انسان باید به محضر امام (ره) با آن نگاه بلند، درایت و بصیرت سر تنظیم فرود آورد، به ویژه در ارتباط با امروز که افراد زیادی تمرکز کرده بودند ارتش منحل شود.

وی با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح ما در میدان، در باورها، عمل و نماد‌ها همه معین است ادامه داد: دشمن تردیدی در این موضوع ندارد و همه مطلع هستند، ما امروز به اقتدار نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی، مردمی بودن نیرو‌های مسلح و اهداف و نگاه‌های معنوی در نیرو‌های مسلح مفتخر هستیم ک همین معنویت و اهداف عالیه، بلند و معنوی نیرو‌های مسلح ما را بین همه نیرو‌های مسلح جهان دارای جایگاه ویژه و برجسته کرده است.

نظری افزود: گروه‌های وابسته به دنیای استکبار اعم از چپ و راست همه فریاد انحلال ارتش را سر می‌دادند و عده‌ای نیز غافل بودند و همراهی می‌کردند، اما در بین همه این هیاهو‌ها امام (ره) با نگاه بلند فرمودند ارتش باید بماند و به ارتش دستور دادند که به میدان بیایید، رژه بروید و نمایش قدرت دهید.

استاندار خراسان رضوی گفت: اولین رژه بعد از پیروزی انقلاب ، توسط ارتش و نیروی زمینی صورت گرفت و روز ارتش و نیروی زمینی در تاریخ ثبت شد.

نظری تاکید کرد: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، عقبه مردمی، سرزمین وسیع، اقتصاد، تاریخ و فرهنگ درستی ندارد، بنابراین به معنای حقیقی خود جعلی و ساختگی است. قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت، بنابراین این رژیم کاملا فرو ریخته است و اگر چیزی وجود دارد، ظاهری و پوسته‌ای است.

وی اضافه کرد: اگر اتکای آنها به پشتیبانی آمریکا نباشد، در آن فرو می‌ریزد، بنابراین خودشان می‌دادند، ما هم می‌دانیم و نیرو‌های مسلح ما نیز اطلاع و آمادگی دارند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند حتما پاسخ‌های سختی را دریافت خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با وجود این نیرو‌های مسلح احساس امنیت، آرامش و وجود یک قدرت برای کشور را داریم. یکی از صحنه‌های جدیدی که آفریده شد و گواه بر این اقتدار، عظمت و قدرت بود، مقابله با رژیم جعلی اسرائیل است، البته این مقابله نبود، بلکه تنبیه کوچکی به سبب شرارت این رژیم بود. همه جهان، دشمنان، معاندین و دنیای استکبار دیدند که اگر نظام مقدس اراده کند این قدرت به رهبری رهبر معظم انقلاب تعیین‌کننده خواهد بود.

نظری  با اشاره به اینکه امروز رژیم جعلی اسرائیل با دو چالش جدی مواجه است، گفت: اول در مواجهه با حماس و مردم غزه است که نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است. غلط دیگری که کرد در مقابل قدرت نظام اسلامی بوده که در باتلاق دیگری فرو رفته است و نمی‌داند چه کند. البته از قوت و قدرت این کشور و نظام مطلع هستند و ما نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و نیرو‌های مسلح این سرزمین تکرار می‌کنیم که اگر بخواهند شرارتی انجام دهند، برخورد شدیدتر، دقیق‌تر و مخرب‌تری خواهیم داشت.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی نیز به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیتی فعال و پرتلاش، از مرز تا شهر‌ها از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم و در تلاشیم مشکلات را چه در حوزه‌های امنیتی اگر باشد و چه در بخش‌های اقتصادی و زیرساختی کمتر کنیم، در فضای اتحاد و انسجام اهداف محقق خواهد شد که این انسجام به برکت وجود امام رضا (ع) در استان وجود دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • عملیات «وعده صادق» گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • طوفان‌الاقصی و وعده صادق، قدرت نظامی اسرائیل را فرو ریخت
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم