Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سعید محمودی  اظهارداشت: با تلاش و کوشش فراوانی که توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان به منظور ارتقای نظارت بر حوزه شکارو صید انجام شده است: در شهریور ماه تعداد 132نفر متخلف و شکارچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. از این متخلفین 87 قبضه اسلحه شکاری، همراه با یک قبضه اسلحه جنگی،کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی همچنین ابراز داشت: 1982 مورد ادوات شکار شامل: فشنگ، قطار، دوربین، دام پرنده گیری، تور ماهیگیری و... کشف و ضبط شده است. مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس تاکید کرد: این عملیات ها در شهرستان ها لار، بوانات، کازرون، اقلید، فیروزآباد، مرودشت، لامرد، نورآباد، استهبان، خرامه، پاسارگاد، شیراز، جهرم ،ارسنجان، نی ریز، سپیدان ،فیروز آباد، پارک ملی بمو و گشت سیار اداره کل انجام شده است. دکتر محمودی گفت: ، علی رقم کمبود نیروی اجرایی در استان، محیط بانان سخت کوش استان در بخش اجرایی عملکرد قابل توجهی داشته اند. وی افزود: این اداره کل تلاش نموده است کمبود نیروی اجرایی را با افزایش گشت و کنترل و سیاستگذاری صحیح جبران نماید و در هر حال، کمبود نیرو اجرایی نیز نتوانسته موجب اخلال در انجام وظایف نیروهای یگان محیط زیست شود. مدیر کل محیط زیست فارس ضمن تاکید بر این نکته که سلامت انسانها به سلامت محیط زیست، و محیط زیست سالم نیز در گرو حفظ تمامی اجزای طبیعت از جمله حیات وحش خواهد بود اذعان داشت: با برنامه ریزی و افزایش گشت و کنترل های میدانی و مستمر در کلیه مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس، حیات وحش استان را حفظ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست دوربین طبیعت کشف و ضبط محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس گفت: مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس در هنگام گشت زنی در جاده روستای طشک به جزین  شهرستان بختگان به سه سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.
مسعود رزمجویی افزود: ماموران پس از بازرسی، یک دستگاه فلزیاب را  از کوله پشتی آنها کشف کردند.
وی بیان کرد: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی بختگان تحویل داده شدند.
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس گفت: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب با دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • افزایش تعداد گونه گوزن زرد ایرانی در سایت ارسنجان
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی