Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سعید کوتی در بازدید از تلمبه خانه گوره افزود: دشمن هیچگاه نتوانسته است چه با تحریم و چه با اقدامات تروریستی بر ایستادگی و اقتدار ملت ایران خللی وارد کند.

وی بیان کرد: تلمبخانه گوره آمادگی ارسال بیش از ۳ میلیون بشکه نفت را در روز دارد.

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: با تلاش و همت کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران علی رغم فرسودگی سیستم با چنگ ودندان کارکردند و هیچگاه صادرات نفت از تلمبخانه گوره از بدو تاسیس تاکنون قطع نگردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتی با اشاره به اهمیت ویژه تلمبه خانه گوره  و پیگیری مسئولان نفت عنوان کرد: در نظر است که با بررسی وضعیت پمپها، زیباسازی محیط ، بررسی مشکلات و تنگناها و همچنین مشکلات خطوط لوله های صادراتی و ساختمانهای اداری و محیط کاری همکاران در تلمبخانه گوره به عنوان مهمترین نقطه نفتی (حیاتی) کشور ساماندهی شود.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران  نیز در این دیدار گفت: تلمبخانه گوره متفاوت تر از همه تلمبه خانه های نفتی کشور است و بعنوان گلوگاه اصلی نفت کشور نگاه ویژه مسئولان را طلب می کند.

هوشنگ صیدالی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ایمن سازی خطوط لوله خاطر نشان کرد: باتلاش همکاران عملیاتی اداره تعمیرات خطوط لوله شرکت نفت گچساران پروژه ایمن سازی خطوط لوله و تأسیسات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت خطوط لوله بعنوان شریان حیاتی در چرخه تولید و انتقال نفت و گاز و از آنجا که این شرکت به عنوان یک شرکت با پهنای گستردگی در چهار استان قرار گرفته است.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران ادامه داد: نبض صادرات نفت کشورتوجه به منابع انسانی، محیط کار و اهمیت کار فنی است.

تلمبه خانه گوره بعنوان گلوگاه حیاتی و اقتصادی کشور تولیدی نفت ۵ شرکت بهره بردار نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان را  جهت صدور به اقصی نقاط جهان، به شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارک ارسال می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران صادرات نفت مشکلات نفت نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت نه سیاستمداران اوکراینی و نه سیاستمداران غربی حاضر به مذاکره جدی با مسکو نیستند و نشست آینده به میزبانی سوئیس درباره اوکراین را «مذاکرات غیرجدی» توصیف کرد.

وی که با شبکه «ای‌تی‌وی» بوستی گفت‌وگو می‌کرد، دراین‌باره گفت: ما کسی را نمی‌بینیم که با او گفت‌وگو کنیم. من به اظهارات رهبران اوکراین، ایالات متحده و اروپا، و طبقه سیاسی آنها توجه کنید. هیچ یک از آنها برای یک گفتگوی جدی آماده نیستند. آنها با برگزاری یک نشست در سوئیس، یک نمایش مذاکرات را بازی می کنند. چارچوب کپنهاگ به بن‌بست رسیده است.

لاوروف تأکید کرد که غرب تلاش می‌کند که غرب تلاش می کند «با تطمیع یا کلاهبردار، باج خواهی و دروغ» حداکثر تعداد کشورهای در حال توسعه و کشورهای جنوب جهانی را به «گردهمایی» در سوئیس بکشاند.

کشور سوئیس نشستی درباره اوکراین را در ۱۵ تا ۱۶ ژوئن در نزدیکی شهر لوسرن برگزار خواهد کرد. حدود ۱۶۰ کشور به این نشست دعوت شده اند، اما روسیه در آن شرکت نخواهد کرد. سرگئی گارمونین، سفیر روسیه در برن پیش از این به اسپوتنیک گفته بود که روسیه در این نشست که هدف از آن ارائه ضرب‌الاجل به مسکو است، در هیچ قالبی شرکت نخواهد کرد.

به گفته گارمونین «این نشست به یک کارزار روابط عمومی پر سر و صدا اما خالی تبدیل خواهد شد.» دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه نیز پیشتر گفته بود که روند مذاکره درباره اوکراین بدون مشارکت روسیه معنی ندارد.

مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کی یف ممنوعیتی را برای آنها در سطح قانون گذاری معرفی کرده است.

کد خبر 6097760

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند