Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ محسن هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی جانبازان و معلولین اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: برای من افتخاری بود که امروز خدمت این عزیزان رسیدم. با وضعیتی که در اردوی تیم وزنه‌ برداری دیدم فکر می‌کنم ملی‌پوشان می‌توانند مدال‌های خود را که زیاد هم هست حفظ و حتی بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه معلولین گفت: اهمیت زیادی به آسیب‌های اجتماعی در شورای شهر تهران می‌دهیم وزنه‌برداری هم رشته‌ای است که ارزش بالای برای ما دارد خوشبختانه شهرداری در بخش ورزش همگانی نگاه مثبتی دارد اما تلاش می‌کنیم در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی هم مسئولان به میدان بیایند و حمایت بهتری داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های خاصی که این عزیزان دارند اما خداوند استعدادهای دیگری به آنها اعطا کرده که باعث شده جایگاه ویژه‌ای در جامعه داشته باشند وظیفه ما این است در کنار آنها قرار بگیریم و از آنها حمایت کنیم کمیته ورزش شورای شهر هم حتماً از تمرینات این عزیزان بازدید خواهند داشت و مسائل و مشکلات آنها را رفع نمایند.

هاشمی درباره مشکلات جانبازان و معلولین در سطح شهر گفت: براساس قوانین بهزیستی وظایف زیادی برعهده ما گذاشته شده است که خوشبختانه در سال‌های اخیر در بیشتر اماکن سعی شده مشکلات برطرف شود اما متأسفانه همچنان در سطح شهر و پیاده‌روها نیازمند کار بیشتری هستیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پاراآسیایی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی ملی‌پوشان تپانچه؛ فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند

دارنده مدال طلای تیراندازی المپیک توکیو شانس حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

به گزارش مشرق، در دومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی تیراندازی و آخرین میدان سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی وحید گلخندان با ۵۸۰ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از صعود به فینال باز ماند و در رده دهم ایستاد. سجاد پورحسینی، دیگر نماینده کشورمان با ۵۷۴ امتیاز سی و سوم شد و جواد فروغی با ۵۶۶ امتیاز در رده شصت و ششم ایستاد تا شانس حضور در المپیک پاریس از دست برود.

این مسابقات امروز (یکشنبه)، ۲۶ فروردین ماه و در روز سوم، پیگیری می‌شود که طی آن نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس رقابت خود را آغاز می‌کنند. مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل آغاز شده و ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • ناکامی ملی‌پوشان تپانچه؛ فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند
  • هاشمی: ملی‌پوشان فوتسال عیدی خوبی به مردم بدهند/ شمسایی: جام قهرمانی را پس می‌گیریم
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس