Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير فدراسيون بسکتبال گفت: دوستان در پتروشيمي بندرامام نگاه ورزشي ندارند و نمي‌دانند اگر تيم به آسيا اعزام نشود چه تبعاتي براي ورزش ما دارد.
مسعود عماري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشيب خبرگزاري فارس در مورد اعزام پتروشيمي به مسابقات بسکتبال باشگاه‌هاي آسيا با هزينه فدراسيون اظهار داشت: بله اين اتفاق افتاد ما تلاش کرديم که اين اعزام صورت بگيرد چون اگر نمي‌رفتند هم باشگاه هم فدراسيون شامل جريمه و محروميت مي‌شدند و بايد 100 هزار فرانک سوئيس پرداخت مي‌کرديم و امکان حضور پتروشيمي هم در ليگ ايران ديگر وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم ما و هم داورزني در وزارت ورزش تلاش زيادي براي اين قضيه انجام دادند که فعلاً اعزام صورت بگيرد تا بعداً ببينيم چه چيزي اتفاق مي‌افتد.
دبير فدراسيون بسکتبال در مورد اينکه آيا پتروشيمي تلاشي براي اعزام انجام داد يا خير، گفت: نگاه مسئولان شرکت پتروشيمي بندر امام ورزشي نيست که ببينند اگر اعزام نشود چه اتفاقي مي‌افتد، تبعاتش کل جامعه بسکتبال را در بر مي‌گيرد، آنها از اين قضايا بي‌اطلاع هستند چون نگاهشان ورزشي نيست، ما هم مي‌توانستيم در فدراسيون مسائل را رها کنيم و بگوييم چون باشگاه است به ما ربطي ندارد اما اين موضوع ملي است و داورزني معاون وزير ورزش هم اعلام کرد هرطوري شده با بودجه فدراسيون يا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اين اعزام صورت بگيرد.
عماري تاکيد کرد: دوستان در پتروشيمي بايد بنشينند و اينم مسئله را حلب کنند، مطمئناً ما از طريق داورزني و وزير ورزش مسائل را به اطلاع وزير نفت مي‌رسانيم و اين مسئله را پيگيري مي‌کنيم. اينطور نبوده که دقيقه 90 ما به پتروشيمي اعلام کنيم. از مدت‌ها پيش اين موضوع را به آنها گفته بوديم و از طريق مکاتبه جريمه‌ها را اعلام کرديم اما ظاهراً کسي اين مسائل را مهم تلقي نکرد.
وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم موضوع پول در ميان بوده باشد ظاهراً اين موضوع ربطي به پول نداشته بايد اثرات ورزشي و سياسي اينکه تيمي اعزام نمي‌شود را آنها در نظر بگيرند. مبلغ اعزام هم فکر نمي‌کنم رقمي براي پتروشيمي يا وزارت نفت باشد.
دبير فدراسيون بسکتبال در مورد شرايط ليگ عنوان کرد: ليگ برتر با 9 تيم برگزار خواهد شد. ما اعلام کرده بوديم تيم‌ها بايد ورودي خود را پرداخت کنند و از ميان 12 تيم 9 تيم اين کار را انجام دادند و ما هم با همين تعداد کار را پيش مي‌بريم. تيم‌هايي که ورودي را پرداخت نکردند بازيکنانشان از روز گذشته آزاد اعلام شده است چون در غير اين صورت بازيکنان ضرر مي‌کردند.
وي در مورد اينکه چه زماني رأي کميته انضباطي شکايت آوانسيان از شاهين طبع اعلام خواهد شد، گفت: راي به هر دو طرف اعلام شده است و ما هم ظرف امروز و فردا روي سايت فدراسيون قرار مي‌دهيم. هر دو طرف مي‌توانند 10 روز اعتراض خود را به اين راي اعلام کنند.
به گزارش فارس، مسابقات بسکتبال باشگاه‌هاي آسيا از فردا پنجشنبه در تايلند آغاز مي‌شود و پتروشيمي به عنوان نماينده کشورمان در اين رقابت‌ها حاضر خواهد شد.
اين تيم فردا ساعت 14:30 نخستين بازي خود را برگزار خواهد کرد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد