Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:21:29 GMT

فصل چهارم مرمت قلعه «مرزیان» شهرستان ازنا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۰۶۲۵

فصل چهارم مرمت قلعه «مرزیان» شهرستان ازنا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید امین قاسمی از آغاز فصل چهارم مرمت قلعه «مرزیان»  شهرستان ازنا خبر داد.  

وی افزود: این فصل از مرمت با اعتباری بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و بر اساس طرح تهیه شده توسط مشاور در حال انجام است.  

زهرا بهاروند معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز تصریح کرد: اجرای کف فرش و نمای آجری، اجرای طاق، اجرای دیوار آجری و خاکبرداری از جمله اقدامات مرمتی این فصل از مرمت قلعه «مرزیان» ازنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، بنای قلعه مرزیان شهرستان ازنا مربوط به دوره قاجار بوده و به شماره ۱۷۱۶۹ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد خبر 4413240

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی لرستان امین قاسمی شهرستان ازنا ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد عاشورا گرگان مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد