Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیررسانه‌ای هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی، محمدمهدی برادران رییس هیات باقی‌خواهدماند.

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا جلوه ، در خصوص اسامی تایید صلاحیت‌شدگان برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی توسط فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار کرد: فرآیند بررسی صلاحیت‌ها ابتدا توسط کمیته سه نفره درون استان خراسان رضوی انجام شد و پس از آن، اسامی و مدارک و مستندات هریک از ثبت‌نام‌کنندگان به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فدراسیون فوتبال نیز بر اساس اساسنامه، نامه‌ای به هیات فوتبال خراسان رضوی ارسال کرد که در آن نام چهار کاندیدای تاییدصلاحیت‌شده وجود داشت. این نامه جهت انجام استعلام‌های مربوطه توسط هیات فوتبال خراسان رضوی به حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارجاع شد. وی افزود: در خصوص اطلاعیه هیات فوتبال باید بدانید که بنا به دستور دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی که دبیر مجمع هم هست، پس از ارسال نامه اسامی تایید صلاحیت شدگان توسط فدراسیون، به عنوان روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی، اسامی تاییدصلاحیت‌شدگان در سایت رسمی هیات منتشر شد. همچنین اطلاعیه‌ای منتشر شد تا افرادی که صلاحیت‌شان تایید نشده، بتوانند در فرصت باقیمانده از حق قانونی خود استفاده کنند و جهت اعتراض اقدام نمایند. جلوه تصریح کرد: نامه ای هم که در حال پخش است، کاغذی است که روی تابلوی اعلانات هیات جهت استحضار قرار داده شده و نامه فدراسیون فوتبال نزد دبیر هیات محفوظ است و کارهای اداری مربوطه در حال انجام است. جلوه تصریح کرد: تمامی تصمیمات گرفته‌شده در خصوص تایید یا رد صلاحیت کاندیداها در فدراسیون فوتبال و همچنین در کمیته سه نفره استانی بوده و هیات فوتبال خراسان رضوی هیچ تاثیری در این رابطه نداشته‌است.  افرادی متاسفانه به دنبال غبارآلود کردن فضا و ایجاد حواشی هستند. ضمنا از میان 28 کاندیدایی که ثبت نام کرده‌بودند، تنها حمیدرضا ذکاوتی از حضور در انتخابات انصراف داد و مدارک 27 کاندیدای دیگر جهت بررسی و احراز صلاحیت به فدراسیون فوتبال ارسال شد. مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراض برخی از کاندیداها به نتایج احراز صلاحیت صورت‌گرفته توسط فدراسیون، مدارک و نامه آنها به فدراسیون ارسال شد تا بررسی دوباره صورت گیرد. وی افزود: پس از پاسخ استعلام حراست اداره کل ورزش و جوانان به درخواست هیات فوتبال خراسان رضوی، اسامی اعلام خواهندشد. همچنین بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، کاندیداها باید نواب رییس خود را به فدراسیون فوتبال اعلام نمایند.  جلوه در پایان تاکید کرد: طبق اساسنامه، تا زمان برگزاری انتخابات، رییس فعلی هیات، به کار خود ادامه خواهدداد. چرمچی، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی پس از اعلام نتایج بررسی حراست اداره کل ورزش و جوانان، به فدراسیون فوتبال زمانی را پیشنهاد خواهدکرد و این مجمع با دستور رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهدشد.  همچنین گفته می‌شود افرادی همچون حمیدرضا کریمویی، شهناز رمارم، احسان اصولی، محمود قربانیار، محسن ترکی، پارسا و ... به رد صلاحیت خود اعتراض کرده‌اند و مدارک تکمیلی خود را ارائه نموده‌اند. منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رییس هیات فوتبال رییس هیات فوتبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!