Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی صبح امروز  مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین نامه داخلی مجلس گفت: بحث من اصلا محتوای طرح نبوده بلکه من فوریت طرح را مورد سوال قرار دادم. در مجلس یک سری طرح‌های فوریتی مثل مبارزه با فساد و اصلاح قوانین مالیاتی است و آنچه من گفتم این بود که این طرح اولویت اول مشکلات مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که طبیعتا در مجلس یک سری نمایندگان موافق و یک سری مخالف حرف می‌زنند، گفت: این که دختر یا پسری با بلوغ فکری و عقلی ازدواج کند اشکالی ندارد. اما خواسته من این بود که کمیسیون را طرح به صورت عادی بررسی کند و فوریت طرح مد نظرم بود.

نمیانده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر دو فرزند من در سن شرعی و با بلوغ عقلی و فکری و با الگو گیری فاطمه زهرا (س) ازدواج کردند و آقای هاشمی که قبلا رئیس سازمان بهزیستی بوده می‌داند مشکل ما بالا رفتن سن ازدواج است.

وی افزود: مشکل جامعه مهریه‌های سنگین، به زندان رفتن افراد با سکه‌های ۴ میلیون تومان، بیکاری و فقر و گرانی جهیزیه است که پدر و مادرها را خجالت زده فرزندانشان می‌کنند. نباید طوری جلوه دهند که انگار ما می‌گوییم موافقیم یک دختر نه ساله ازدواج کند؛ بحث ما فوریت طرح بود.

امیرآبادی تاکید کرد: متاسفانه برخی از دوستان علی رغم شعارهای سیاسی مطالب فرعی و حاشیه‌ای را جای مسائل اصلی می‌گذارند و هر روز هم  برخی به هیات رئیسه مجلس انتقاد می‌کنند که چرا دستور کار این طور تنظیم شده در حالی که وقتی این فوریت‌ها یا برخی از اولویت‌های دیگر رای می‌آورد هیات رئیسه موظف است آنها را در دستور بگذارد  و این سوال مطرح می‌شود که در شرایطی که شاهد مشکلات ارز و سکه هستیم چرا مجلس به آنها نمی‌پردازد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف دو خودرو در آزادراه امیرکبیر با هفت فوتی و مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پراید و سی‌ال‌او ساعت ۰۲:۲۷ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در آزادراه امیرکبیر رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل سه مرد، یک زن و دو کودک در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749939

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده