Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با حضور در اولین مرکز توانبخشی سالمندان استان گفت: با توجه به اینکه جوان ترین استان کشور هستیم کمترین آمار سالمندی با  143 هزار سالمند مربوط به این استان است که تامین سلامت آن ها نیازمند برنامه ریزی اصولی و هدفمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراوانی افزود: هفته ملی سالمندان با شعار "تکریم حقوق سالندان" برای پاسداشت کسانی است که دوران سالمندی را با همه شیرینی ها و تلخی ها سپری میکنند آنها که مایه برکت و نعمت جامعه اند.

وی گفت: نبود کلینیک های درمانی و توان بخشی سالمندان و استفاده نکردن از تجربیات و آموخته های آنان، مناسب نبودن معابر برای تردد سالمندان و نداشتن پارک ویژه سالمندان از دیگر مواردیست که باید دراین حوزه برنامه ریزی شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سالمند تکریم سالمندان هفته سالمند حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد