Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه ۱۳ گفت: این پایانه در زمینی به مساحت ۲ هزار  متر مربع و دارای سرپناه یکپارچه با سقف سازه فضاکار و دارای ۴ خط تاکسی در کنار مترو شهید کلاهدوز است.

شهردار منطقه ۱۳ تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در سطح شهر و فضاهای عمومی انتظار به‌جای شهروندان از مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: بنابراین طراحی، ساخت و تجهیز پایانه شهید کلاهدوز  به این امکانات، کیفیت بهداشت و زندگی شهری را بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به تجهیز این پایانه به سرویس بهداشتی افزود: سرویس بهداشتی عمومی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به تعداد۱۲ چشمه حسب مصوبه اداره زیباسازی شهرداری مرکز در اتوبان شهید دوران داخل پایانه شهید کلاهدوز احداث شد.

رحمان زاده در خاتمه گفت: شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است؛ سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم در سطح فرهنگ. امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کارهای مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه‌های وارده بر شهر، توجه و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان است.

کد خبر 4413279

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ترافیک وزارت آموزش و پرورش محمد علی افشانی ماه محرم سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور بازگشایی مدارس محسن هاشمی بیمه سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های حوزه سلامت و افتتاح چندین طرح بهداشتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است؛ امروز آیین گرامیداشت این هفته در اردبیل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • تجلیل از برترین‌های حوزه سلامت و افتتاح چندین طرح بهداشتی در اردبیل
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی