Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ خادمین آستان مقدس امامزاه سیده ملک خاتون(س)همت گماشتند تا در تلفیق هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری امام حسین(ع) روزی برای اجتماع بانوان مهیا کنند. صبح به همراه کثیری از زنان زینبی(س) در کنار خانم مجتهدزاده؛ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در حرم امام خمینی(ره) حاضر شده و خادمین امامزاده سیده ملک خاتون(س) با اهدای گل و ادای احترام، با امامزاده روح الله(ره) تجدید بیعت کرده و میثاق‌نامه را قرائت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس از ساعت ۱۵ خدمتگزار خیل انبوه زائران و میهمانان حرم سیده ملک خاتون(س) در اجتماع بزرگ زنان عاشورایی بودند. گردهمایی با شکوه و کم‌نظیر که با سخنرانی استاد رائفی‌پور و مدح‌خوانی حاج صاق آهنگران و حاج امیر عباسی بر صلابت و تثبیت مراسم افزوده شد.

بانوان پیرو خاندان اهل بیت(س) از هر نقطه شهر خود را رساندند تا صدای لبیک یا زینب(س) مجری مراسم سیدرضا نواب را کوبنده و حیدری پاسخ بگویند و هزاران صدای یا حسین(ع) که مرهم زخم اسرای کربلا شد.

در پایان توسط استاد رائفی‌پور، حاج صادق آهنگران، سرکار خانم مجتهدزاده، علی‌اکبر مداحی؛ مسئول اجرایی هیئت رزمندگان اسلام و محمد قیصری؛ تولیت امامزاده از مادر سه شهید قربانی، خانم عزیزی همسر و خواهر شهید و نیز دختر شهید لاجوردی تجلیل صورت پذیرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!