Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:47:58 GMT

تعویق مسابقه انتخابی کشتی به خاطر دربی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۱۵۵۳

تعویق مسابقه انتخابی کشتی به خاطر دربی

به دلیل برگزاری دربی پایتخت زمان مسابقه انتخابی وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی به تعویق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی از چندی پیش اعلام کرد برای انتخاب نماینده ایران در مسابقات جهانی کشتی فرنگی در وزن 82 کیلوگرم قصد برگزاری مسابقه انتخابی دارد. سعید عبدولی که با محرومیتی چند ماهه مواجه شده بود، بعد از بازگشت حالا این شانس را دارد که دوباره بتواند صاحب دوبنده تیم ملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته روز گذشته شایعاتی مبنی بر غیبت قطعی این کشتی گیر در مسابقات جهانی به گوش رسید و گفته می شد که او قید مسابقه انتخابی که قرار بود فردا برگزار شود را زده است.


با این حال امروز فدراسیون کشتی نه تنها از لغو مسابقه به دلیل انصراف عبدولی خبر نداده، بلکه زمان برگزاری آن را به خاطر دربی پایتخت به روز شنبه موکول کرده است.


فدراسیون کشتی اعلام کرده با توجه به ملاحظات صورت گرفته برای دربی روز پنج شنبه از سوی دستگاه های مسئول، و احتمال بروز برخی حواشی، مسابقه انتخابی وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان که قرار بود روز پنج شنبه در محل خانه کشتی برگزار شود به تعویق افتاد.


به این ترتیب با تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی، این مسابقه طبق برنامه زیر روز شنبه 7 مهرماه در محل خانه کشتی محمد بنا برگزار می شود.


کشتی گیران پس از وزن کشی با دو کیلوگرم ارفاق در ساعت هفت و نیم صبح، از ساعت 10:30 به مصاف هم می روند.


کشتی اول این مسابقه درون اردویی بین سعید عبدولی و کیوان رضایی (نفر دوم رقابت های انتخابی) برگزار می شود و در صورت پیروزی عبدولی (با توجه به پیروزی قادریان مقابل کیوان رضایی در مرحله نهایی رقابت های انتخابی)، وی دیدارهای نهایی را با یوسف قادریان برگزار و پیروز 2 کشتی از 3 کشتی فرد اعزامی به رقابت های جهانی مجارستان خواهد بود.


با توجه به حضور کیوان رضایی نفر دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان در رده سنی تیم ملی امید، رقابت وی با سعید عبدولی صرفا می تواند مبنای ارزیابی کادر فنی ذیربط از عملکرد نامبرده قلمداد شود و در صورت پیروزی وی در دیدار با سعید عبدولی، نیازی به مسابقه بین وی و یوسف قادریان  تشخیص داده نمی شود.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی