Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 بازار تولید محصولاتی مانند روتر، مودم و دیگر سخت افزارهای مورد نیاز برای تامین دسترسی به اینترنت میلیاردها دلار ارزش دارد و وضع تعرفه های تجاری بالا بر روی واردات این کالاها می تواند باعث افزایش قیمت تمام شده آنها برای شرکت ها و مصرف کنندگان و در نتیجه افزایش هزینه های دسترسی به اینترنت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش تعرفه های آمریکا در مورد کالاهای چینی تاثیر عمیقی بر روی بازار ۲۰۰ میلیارد دلاری محصولات چینی خواهد داشت و ممکن است قیمت کالاهایی مانند بلندگوها و ساعت های هوشمند نیز که از اقلام چینی زیادی بهره مند هستند، بیشتر شود.

افزایش ۱۰ درصدی تعرفه واردات کالاهایی مانند روتر، مودم، سوئیچ و ... از ساعاتی دیگر در آمریکا اعمال می شود و واکنش متقابل چین به این رفتار خصمانه آمریکا می تواند باعث افزایش تصاعدی قیمت کالاهای الکترونیک و محصولات فناوری اطلاعات شود.

جیم برنان تحلیل گر شرکت آریس می گوید: ما تصور می کنیم جنگ تعرفه ها بر روی قیمت ده ها میلیون محصولی که دسترسی به اینترنت پرسرعت را ممکن می کنند، تاثیر منفی می گذارد. این رفتارها کاملا به ضرر مشتریان است و هزینه خرید مودم، روتر و دیگر تجهیزات شبکه ای را افزایش می دهد. نکته مهم این است که گمرک مرزی آمریکا تفاوتی میان محصولات شبکه ای که کاربرد خانگی دارند با محصولاتی که کاربرد تجاری و غیرخانگی دارند، تفاوتی قائل نشده و قصد دارد تعرفه همه آنها را افزایش دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اینترنت دلار واردات افزایش قیمت تعرفه واردات چین الکترونیک فناوری اطلاعات جنگ گمرک تعرفه واردات جنگ چین فناوری اطلاعات واردات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است

سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودرو‌های ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل رسیدگی است.

بعد از رفع مشکلات پژوپارس، تولید آن ادامه خواهد داشت. قرار بر این بود که پژو پارس به دلیل اینکه استاندارد‌ها را رعایت نکرده بود تولید آن متوقف شود که با رفع مشکلاتی که اعلام کردند و با دستور رئیس جمهور به تولید ادامه می‌دهد.

سایپا نیز قول داده است که مشکل قطعه را رفع کند و بدون افزایش قیمت خودرو‌هایی که ثبت نام کرده است را تحویل دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت
  • اعلام قیمت ویزیت پزشکان؛ تعرفه‌های پزشکی چقدر افزایش یافت؟
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • راهنمای نصب اینترنت ADSL ؛ آموزش راه اندازی
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ وارداتی‌های سایپا گران شدند
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 26 فروردین 1403/ سکه بهار ۲ میلیون تومان گران شد
  • نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر: نقره ۱۰ درصد گران شد