Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۲۱ نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار ارائه لایحه همسان‌سازی حقوق کلیه کارکنان قوای سه‌گانه و تمام کسانی که از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند، شدند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۴ مهر ۹۷) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به معوقات حقوق پرسنل شهرداری‌های سراسر کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن کوهکن نماینده مردم لنجان به اتفاق ۴۰ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور لزوم برخورد قانونی با استفاده کنندگان از مصوبه قانونی در باره جذب افراد از یک جریان خاص به عنوان فرماندار در قالب قرارداد کار معین را متذکر شدند.

ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت درباره عدم رعایت ضوابط و استاندارد‌ها در انتقال دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های خارج به داخل کشور تذکر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که بهتر است از لجاجت در اجرای زیرپوستی طرح برندینگ و عدم توجه به حقوق تانکرداران زحمتکش و اعطای امتیاز و ایجاد رانت به شرکت‌های نورچشمی حمل و نقل دست بردارید.

محمد قمی نماینده مردم قمی در تذکری به سرپرست وزارت اقتصاد عنوان کرد که بانک‌ها با تولیدکنندگان و استمهال وام آن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به وزرای کشور و اطلاعات عنوان کرد که باید با قید فوریت عوامل حادثه تروریستی اهواز شناسایی و مجازات شوند.

علی وقفچی نماینده مردم زنجان به اتفاق ۲۰ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار ارائه لایحه همسان‌سازی حقوق کلیه کارکنان قوای سه‌گانه و تمام کسانی که از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند، شدند.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران به رئیس‌جمهور ضرورت تصمیم‌گیری جدید برای افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان با توجه به افزایش قیمت‌ها را متذکر شدند. همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار جابجایی مدارس کانکسی و مخروبه به مدارس اجاره‌ای شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تذکر نمایندگان مجلس رئیس جمهور حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مارک منزیس نما که به تازگی به سوء استفاده از بودجه مبارزات انتخاباتی متهم و تعلیق شده است در بیانیه‌ای اعلام کرد: «از سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یک امتیاز بزرگ به‌عنوان نماینده مردم فیلد در مجلس عوام فعالیت کرده است، اما به علت فشار‌هایی که بر خودم و مادر سالخورده‌ام وارد می‌شود، تصمیم گرفته‌ام از حزب محافظه‌کار استعفا بدهم و از این حزب حمایت نخواهم کرد.»
او با بیان اینکه این هفته بسیار سختی برای او بوده است از مردم و رسانه‌ها خواست «حریم خصوصی خانواده اش را رعایت کنند.»
هم اکنون پلیس انگلیس در حال تحقیق درباره اتهامات وارده بر این نماینده متهم به فساد مالی است.
تا کنون بیش از صد نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس اعلام کردند در انتخابات سراسری پیش رو نامزد نخواهند شد.
۵۶ نفر از این نمایندگان از حزب حاکم محافظه کارند.
تحلیلگران آگاهی نمایندگان از نارضایتی مردم حوزه‌های انتخابیه از عملکرد نمایندگان حزب حاکم انگلیس (حزب محافظه کار) و روی گردانی مردم از آنان را از جمله علت‌های اصلی بی میلی نمایندگان برای شرکت در رقابت‌های انتخابات سراسری پیش رو می‌دانند.
بر اساس نتایج تازه‌ترین نظر سنجی میزان محبوبیت حزب حاکم انگلیس به کمترین میزان در حدود چهار سال اخیر رسیده است و اگر هم اکنون انتخابات در این کشور برگزار شود حزب حاکم انگلیس شکست سختی را متحمل خواهد شد.
تحلیلگران بی توجهی نمایندگان به مشکلات معیشتی و بحران هزینه‌های زندگی، افزایش فساد در میان نمایندگان، محقق نشدن وعده‌های داده شده و نیز حمایت آنان از رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و نیز پشتیبانی از تداوم جنگ اوکراین را از جمله علت‌های اصلی روی گردانی مردم انگلیس از حزب حاکم محافظه کار به رهبری ریشی سوناک دانسته اند.
گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد در ۱۵ ماه اخیر دست کم هشت نماینده حزب حاکم محافظه کار به اتهام انواع فساد از جمله فساد مالی و اخلاقی تعلیق شده اند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس