Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام عکسها دات‌کام، یکی از ساده‌ترین راه‌های جست‌وجوی عکس در گوگل است. اما تصاویری که در گوگل یافت می‌شود اغلب دارای آرم است و قابلیت استفاده ندارد و اگر هم بدون آرم باشد، برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان نمایش داده می‌شود و بسیاری از آن استفاده کرده‌اند بنابراین در گوگل به عکس‌های تک و خاص دسترسی نداریم و این بزرگ‌ترین عیب آن است و خلاقیت و تک بودن را از پروژه ما می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاست که سایت‌های فروش تصاویر استوک به کار می‌آید. سایت‌هایی که می‌توان تصاویر خاص را به صورت قانونی از آنها تهیه کرد و پروژه خود را درگیر مسائلی همچون کپی‌رایت نکنیم.

همه ما در این مورد هم‌نظر هستیم که پیدا کردن یک تصویر ایده‌آل برای پروژه‌های طراحی، تبلیغات چاپی، پست‌های وبلاگ و تولید محتوا بسیار سخت‌تر و وقت‌گیرتر از انجام خود پروژه است. در ادامه به معرفی بهترین سایت‌های فروش تصاویر با کیفیت می‌پردازیم:

Stock Getty image Adobe stock Almay ۱۲۳rf Dreamstime Shutterstock

با ۷ سایت از بهترین‌های تصاویر استوک آشنا شدیم. اما برای ما ایرانیان فقط مشکل پیدا کردن تصویر ایده‌آل نیست. مشکل از جایی شروع می‌شود که ما بهترین و ایده‌آل‌ترین تصویر را برای پروژه خود پیدا کرده‌ایم، چگونه هزینه اشتراک این سایت‌ها را پرداخت کنیم؟

این مشکل نیز قابل حل است. در ایران سایتی راه‌اندازی شده است که رویای خیلی از ما گرافیست‌ها بود. سایت axha.com. عکسها دات کام امکان جست,جو ودانلود تمام تصاویر شاتر استاک را به آسان ترین شکل در اختیار ما می‌گذارد.

شاتر استاک روزانه ۱۰ هزار عکس به آرشیو خود اضافه می‌کند و این آرشیو بی‌نهایت و همچنین قیمت‌های معقول این سایت را نسبت به دیگر رقیبان بسیار محبوب‌تر کرده است.

کافیست با کارت‌های عضو شتاب خود اشتراک عکس‌ها دات کام را خریداری کنیم و از میلیون‌ها تصویر ناب و با کیفیت سایت شاتر استاک لذت ببریم.

انتهای پیام

true برچسب ها : دانلود سايت عکس true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • شاخص های لازم در زمان خرید لوله داربستی ؛ اصولی خرید کنید!
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • خرید ترازو دیجیتال
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟