Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه تامین و توزیع لاستیک وسایل نقلیه سنگین کماکان در فارس ادامه دارد، گفت: این کار در راستای حمایت و تامین نیازهای حمل و نقل جاده ای، حمل کالای برون شهری استان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر علی همتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس امروز (4 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تامین و توزیع لاستیک وسایل نقلیه سنگین کماکان در فارس ادامه دارد، گفت: این کار در راستای حمایت و تامین نیازهای حمل و نقل جاده ای، حمل کالای برون شهری استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه لاستیك های سنگین مخصوص كامیون ها اعم از تولید داخل و وارداتی در این هفته هم بین رانندگان كامیون های استان از طریق  اداره کل راهداری با نرخ مصوب  توزیع می شود .

 

همتی افزود: رانندگان واجد شرایط می توانند با دریافت حواله از اداره کل راهداری، لاستیك های مورد نیاز خود را با نرخ مصوب سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان دریافت كنند، در این راستا توزیع‌ كنندگان هم حق فروش خارج از معرفی ‌نامه ‌های صادره را ندارند و در صورت مشاهده مصداق تخلف عرضه خارج از شبكه مجاز، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت سعی کرده از ابتدای طرح و سهمیه بندی لاسیتک در استان فارس از تمامی ظرفیت ها استفاده تا بتواند سهمیه مناسبی را از آنچه در حال تولید و واردات است جذب کرده و بخشی از مشکلات قشر زحمت کش کامیون داران را مرتفع کند.

 

وی اظهار داشت: در همین راستا غیر از سهمیه هایی که تاکنون به استان وارد شده و توسط اداره کل راهداری در حال توزیع است، طی چند روز گذشته تا امروز هم حدود 2 هزار حلقه لاستیک سنگین اعلام سهمیه شده است.

 

همتی یادآور شد: تامین و توزیع لاستیک در استان فارس به شکل آنی و مستمر در حال پیگیری است وبا یاری خداوند متعال در روزهای آتی هم شاهد اختصاص سهمیه خوبی برای استان خواهیم بود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اظهار داشت: نظارت بر نحوه توزیع این لاستیک ها هم توسط بازرسان انجام می ‌گیرد، لذا رانندگان می توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده ‌ای نسبت به هماهنگی دریافت لاستیک اقدام کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی اهواز دفاع مقدس تشییع شهدا هفته دفاع مقدس ماه محرم اهواز حمله تروریستی اهواز اردبیل محرم عاشورا حمایت از کامیون داران توزیع لاستیک اعتراض کامیون داران اعتصاب کامیون داران حمل و نقل و راهداری فارس راهداری فارس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری یازده نشست با حضور مقامات ذیربط و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی