Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان- رییس شورای اسلامی شهر چرمهین گفت: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات آموزش و پرورش در مسکن مهر این شهر است که منجر به معضلات زیادی شده و برهمین اساس به نظر می رسد تامین اعتبار لازم برای ساخت فضای آموزشی در این مجموعه نیازمند مشارکت نهادهای مرتبط است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، امیر قدیمی در نشست با مدیرکل نوسازی استان اصفهان اظهار کرد: آموزش و یادگیری بخش مهمی از زندگی هر انسان به شمار می آید و نباید فراموش کرد فضای فیزیکی نقش مهمی در امر آموزش و یادگیری دارد و برهمین اساس فضای آموزشی و طراحی فضای آن باید با سن و مقطع تحصیلی دانش آموزان هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متوسط سرانه فضاهای آموزشی برای هر دانش آموز در کشور ۵.۱۶ متر مربع برآورد شده است که این عدد سهم هر دانش آموز از فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی است و برهمین اساس انتظار می رود ایده آل ترین سرانه تحصیلی نیز در اختیار دانش آموزان شهر چرمهین قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر چرمهین با بیان اینکه ۷۰۰ خانواده در مسکن مهر شهر چرمهین سکونت دارند، تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات آموزش و پرورش در مسکن مهر این شهر بوده که منجر به مشکل ساکنان مسکن مهر این شهر شده است و برهمین اساس به نظر می رسد تامین اعتبار لازم برای ساخت فضای آموزشی در این مجموعه نیازمند مشارکت نهادهای مرتبط بوده و با توجه به وجود خیران مدرسه ساز همکاری این گروه نیز بسیار کارساز است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش تربیت کننده سرمایه اجتماعی در جامعه است و اگر دانش آموزان به عنوان سرمایه بزرگ کشور در راستای فرهنگ ایرانی و اسلامی تربیت شوند، می توانند نقش های خود را در بزرگسالی با ظرافت و حساسیت ایفا کنند.

قدیمی یادآور شد: اتمام سالن ورزشی مدرسه بهار شهر چرمهین نیز یکی از مطالبات مردم این شهر بوده و انتظار می رود پس از ۱۰ سال این مهم تحقق یافته تا کام مردم خصوصا دانش آموزان بیش از پیش شیرین شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان مدرسه مسکن مهر اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران