Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:50:15 GMT

5،4 میلیارد مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۲۲۵۰

5،4 میلیارد مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال پنج میلیارد و 400 میلیون متر مکعب گاز در بخشهای مختلف استان به مصرف رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال 9 درصد بیشتر است.

سید حمید فانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیمه نخست پارسال چهار میلیارد و 939 میلیون مترمکعب گاز در بخشهای مختلف خراسان رضوی مصرف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال بطور میانگین روزانه 29 میلیون مترمکعب گاز تحویل مشترکان در خراسان رضوی شده است. مرداد با 945 میلیون مترمکعب و شهریور ماه با 854 میلیون مترمکعب به ترتیب بیشترین و کمترین حجم مصرف گاز را داشتند. مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی به گرمای تابستان امسال اشاره و بیان کرد: در این مدت دو میلیارد و 587 میلیون مترمکعب گاز معادل 48 درصد کل مصرف استان برای تولید برق تحویل شش نیروگاه طوس، مشهد، فردوسی، شریعتی، نیشابور و شمس شد.
استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی با 31 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی و دو میلیون و 181 هزار مشترک به ترتیب رتبه های نخست و دوم شبکه گذاری و تعداد مشترکان گاز را در کشور دارد.
7507/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي گاز خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی