Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بازیکنان شایسته به تیم ملحق می‌شوند و دیگر کسی با توصیه به تیم اضافه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در نشست خبری این باشگاه صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*علاقه‌ای به مصاحبه خصوصی ندارم و آماده هستم هر هفته مصاحبه گروهی و کنفرانس خبری برگزار کنم

*در جنگ هم به نوعی شرکت داشتم، من در جنگ ستادی نبودم و در جبهه در عملیات‌ها بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*در تیم راه‌آهن هم بازی کردم و با بسیار از فوتبالیست‌های مطرح مثل قلعه‌نویی،‌ شکورزاده، پیوس و مرتضی یکه همبازی بودم.

*تراکتورسازی باید ساختارش را از دولتی به خصوصی تغییر دهد و در بخش خصوصی شما نمی‌توانید مدیر عامل باشگاه را محدود به اختیارات کنید.

*نقش یک امین، مشاور و مسئول اجرایی صادق را در باشگاه تراکتورسازی دارم 

*نتایج ‌تراکتورسازی در حال حاضر راضی کننده نبوده است اما باید صبوری کنیم، تا بتوانیم هواداران را راضی کنیم.

*بازیکنان شایسته به تیم ملحق می‌شوند و دیگر کسی با توصیه به تیم اضافه نخواهد شد.

*هواداران تراکتورسازی به مربیانی پرجنب و جوش و پر سر و صدا علاقه دارند در حالی که توشاک اینگونه نبود.

*ما چندین جلسه با مشوقین تیم جلسه گذاشتیم و تلاش کردیم آنها را به هم و تیم نزدیک کنیم.

*شما به من بگویید کار اجرایی چیست. فیروز کریمی را صدا کنید و از او در این مورد بپرسید.

*نباید تراکتورسازی را با استیل آذین از لحاظ ذهنی تشبیه کنیم.

*توشاک اخراج نشده بلکه تفاهیم کردیم و از تیم جدا شد.

*هدف باشگاه و ما قهرمانی است زیرا‌ خواست هواداران این است.

*شاید 100 نفر بخواهند کاندیدای سرمربیگری تراکتورسازی شوند. شما این‌طور فکر نکنید که در ذهن من و زنوزی این است که می‌خواهیم در تیم تغییرات ایجاد کنیم.

*اگر شما برای باشگاه تراکتورسازی هزینه کردید آن وقت سلیقه شخصی‌تان را در باشگاه اعمال کنید، چون تاکنون برای باشگاه هزینه نکرده‌اید، این‌طور حرف می‌زنید.

*بهتر است دل‌تان برای زنوزی نسوزد، چون او خودش منابع مالی‌اش را مدیریت می‌کند. ما فقط در نهایت کارشناسی می‌کنیم و تصمیم نهایی را هیئت مدیره می‌گیرد.

*اگر ما ببازیم، اما هماهنگ شویم باز هم احتمال قهرمانی‌مان وجود دارد. اینکه پیروز شویم، اما هماهنگ نباشیم احتمال قهرمانی‌مان کمتر است.

*درست است که برای انتخاب سرمربی جدید تأخیری به وجود آمده من این انتقاد را قبول دارم و یک نمره منفی به خودم می‌دهم.

*دژاگه و شجاعی با بازی کردن به نقطه آمادگی می‌رسند. به شدت آدم‌های مسئولیت‌پذیر و حرفه‌ای هستند و به مردم علاقه دارند و به شدت از حرف‌های خودشان هم دفاع می‌کنند پس ما هم باید به شدت از آنها حمایت کنیم.

* تغییر خوب است یا بد،‌ الان تقوی را تغییر بدهیم خوب است یا بد؟

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر علیرضا اسدی تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:   ۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی ۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند ۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور ۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی ۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی