Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه شهید معمار از بهره‌برداری 424 طرح مردم یاری و محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ها بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از بهره‌برداری 424 طرح مردم یاری و محرومیت‌زدایی به طور همزمان در جنوب  سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح ها در مدت یک سال از سوی قرارگاه عملیاتی شهید معمار ساخته و اجرا شده که برای اجرای آن ها افزون بر 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ساخت 196 واحد خانه محروم، مسجد، خانه عالم، تسطیح اراضی، ساخت جاده، غسالخانه، حمام و سرویس بهداشتی، آبرسانی روستایی، ساخت خانه بهداشت، ساخت و مرمت مدرسه، پخت و توزیع غذای گرم، توزیع سبد غذایی و لوازم التحریر، کفش و لباس، توزیع دام زنده برای ایجاد اشتغال و ایجاد کارگاه خیاطی برای اشتغال بانوان بی سرپرست از جمله طرح ها و برنامه های انجام شده در این مدت می باشد.
 فرمانده قرارگاه شهید معمار بیان کرد: این قرارگاه در عرصه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، اجتماعی، دفاعی و اقتصادی برنامه‌های مهمی در طول سال اجرا می‌کند.
شهرکی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: برنامه‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و اقتصاد مقاومتی در سطح قرارگاه تدوین شده که در این راستا اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و توسعه و عمران و خودکفایی خانواده ها در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم