Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم­ یاد بود شهدای حمله تروریستی اهواز با حضور بازاریان،­ اصناف تهران و اقشار مختلف مردم صبح امروز­­­در مسجد ­ارگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور به دشمنی دیرینه دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها با به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی گناه در اهواز موجب همبستگی بیشتر مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم قم به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: برای فائق آمدن به مشکلات اقتصادی دستگاه‌های مختلف باید هماهنگی لازم را داشته باشند چنانکه در زمان تحریم توانستیم تحریم‌ها را دور بزنیم و از تهدید‌ها فرصت بسازیم که دستیابی به فناوری نانو، هسته‌ای ­و ماهواره نمونه‌هایی از آن است.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای اصناف و بازاریان تهران قرائت شد که متن آن به این شرح است:

دشمن قسم خورده ایران اسلامی با تشکیل مثلت شوم غربی - عربی - عبری، ​پس از ناکامی و شکست در دستیابی به اهداف و مقاصد خود، در دشمنی با وحدت، ​صلابت، ​اقتدار، ​استقامت و افتخار آفرینی مردمان این سرزمین و پیگیری طرح انتقال ناامنی به داخل میهن اسلامی، از هیچ تلاش و توطئه‌ای فروگذار نکرده و بار دیگر عده‌ای از مردم بیگناه و رزمندگان جان برکف ایران اسلامی را در مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس شهر قهرمان پرور اهواز، ​از ما­ گرفت و داغ حزن و ماتم شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را مضاعف نمود.

در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده این کشتار بی رحمانه و بزدلانه ثابت کرد که استکبار جهانی برای ایجاد رعب و وحشت و راه اندازی تفرقه، از تمام حربه‌ها استفاده نموده و ملت بزرگ و مقاوم ایران را هدف قرار داده است.

در بیانیه اصناف و بازاریان تهران آمده است دشمنان ایران اسلامی بدانند بی شک ارتکاب این گونه جنایات، خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر شرافتمندانه، ​ عزتمندانه و افتخار آمیز آنان نخواهند داشت و ملت ایران در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه ای، ​تسلیم نخواهد شد. ­

در بخش دیگری از بیانیه تاکید شده است: بی تردید حفظ انسجام، ​وحدت و همدلی آحاد ملت ایران، ​بار دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شیطانی­ خود ناکام خواهد گذاشت.

اصناف و بازاریان تهران در بیانیه پایانی مراسم سوم شهدای حمله تروریستی اهواز در مسجد ارگ اعلام کردند:­­ ما جامعه اصناف و بازاریان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان بیگناهمان، ​لزوم­ برخورد قاطع با عوامل مزدور این حادثه را تاکید، و اعلام می‌نماییم که ما فرزندان دفاع مقدسیم و تا پای جان برای دفاع از اسلام عزیز و مکتب اهل البیت (علیم السلام) در سایه برکت جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و شهادت در راه خدا را تنها راه سعادت می‌دانیم و اعتقاد داریم از بین بردن پدیده شوم ترور و ظلم در هر نقطه از جهان، به عنوان یکی از اصول اساسی و بی قید و شرط گفتمان انقلاب اسلامی است. ­

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهدای اهواز سوم مسجد ارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا