Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير تنظيم بازار سازمان جهاد کشاورزي خراسان رضوي گفت: توزيع گوشت گرم وارداتي از استراليا در بازار مشهد پس ازمدت کوتاهي توقف دوباره شروع شده است.

سيد حميدرضا جوادي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از ابتداي هفته جاري تاکنون دو محموله گوشت گرم وارداتي پس از مدت کوتاهي وقفه وارد خراسان رضوي شده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزيع هر محموله به وزن حدود 8.5 تن در شبکه بازار هم اکنون در حال انجام است.
وي ادامه داد: مردم مي توانند اين گوشت را از بازارهاي شهرداري تهيه و خريد کنند. استقبال بالايي از سوي مصرف کنندگان از اين نوع گوشت در بازار شده و واردات محموله هاي بعدي نيز در دستور کار است.
مدير تنظيم بازار جهاد کشاورزي خراسان رضوي گفت: همچنين بازار مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در تعادل است و نوسانات قيمت در اين سه محصول چشمگير نيست. کنترل بازار براي نرخ همه اين محصولات انجام مي شود و در صورت نياز توزيع کالا در جهت تنظيم بازار صورت مي گيرد.
خراسان رضوي 7.1 ميليون راس دام سبک شامل گوسفند و بز دارد. اين استان در حوزه گاوداري شامل صنعتي، نيمه صنعتي و کوچک روستايي نيز داراي پنج هزار واحد داراي مجوز و 100 هزار راس ظرفيت گاو مولد است. کل موجودي دام سنگين مولد و غيرمولد در خراسان رضوي 320 هزار راس است.
خراسان رضوي در مجموع 14،6 ميليون واحد دامي دارد و سالانه يک ميليون و 200 هزار تن محصولات در حوزه دام و طيور اين استان توليد مي شود.
7496/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود