Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری صبح چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، به تقارن هفته دفاع مقدس با عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: امام حسین زیر بار ظلم نرفت و امروز هم باید در مقابل دشمن غیورانه ایستادگی کرد. 

وی اظهار کرد: مبارزه با ظلم و زیر بار ذلت نرفتن مهم‌ترین درس عاشورا است که باید در جامعه تبیین و تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان بابیان اینکه ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد، افزود: ۴۰ سال است که خون شهیدان ما درخت انقلاب را  مستحکم کرده است و بی شک اقتدار امروز کشور از خون شهیدان است. 

درویش امیری  ابراز کرد: امروز نیروهای مسلح با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم ایران در اوج اقتدار و سربلندی هستند. 

وی بر وحدت همه‌جانبه ارکان نظام، نیروهای مسلح و مردم تأکید کرد و گفت:  اتحاد و یکپارچگی بود که نظام را تاکنون مقتدر نگه‌داشته است. 

استاندار زنجان به حادثه تروریستی در اهواز اشاره کرد و گفت: شهادت جمعی از هم‌وطنانمان رنگ و بوی عاشورایی داشتن کشور و تقویت همبستگی بین نیروهای مسلح و مردم زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. 

درویش امیری گفت: امروز باید اقتدار کشور با وحدت و همدلی  بین مردم و مسئولین تقویت شود. 

کد خبر 4413049

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان اسدالله درویش امیری هفته دفاع مقدس ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد عاشورا گرگان مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت