Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در خصوص استقرار مأموران یگان ویژه ناجا در نقاط مرکزی پایتخت به خصوص چند ایستگاه مترو توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استقرار مأموران یگان ویژه در ایستگاه‌های متروی نقاط مرکزی شهر تهران اظهار داشت: بعضی اوقات اخباری می‌رسد و برای پیشگیری از تهدیدات، حضور فیزیکی لازم است تا اگر دشمن قصدی داشته باشد، بتوانیم حالت بازدارندگی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به حوادث مختلف از جمله حادثه تروریستی اهواز اشاره و تصریح کرد: فرمانده تهران تشخیص دادند تا یگان‌های ویژه ناجا در برخی نقاط مستقر شوند تا اقدامات پیشگیرانه انجام شود.   این مقام ارشد ناجا با تأکید بر این مطلب که تهدید همیشه به طور کل وجود دارد، اعلام کرد: باید ما با مراقبت‌، بازدارندگی و همچنین حفظ هوشیاری، آمادگی کامل را داشته باشیم تا از تهدیدات جلوگیری کنیم.   سردار کرمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که مأموران یگان ویژه تا چه زمانی به صورت محسوس در نقاط مرکزی پایتخت حضور دارند گفت:‌ احتمالاً تا روز جمعه این آمادگی و حضور حفظ خواهد شد.   فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پاسخ به پرسش بعدی فارس در مورد استقرار مأموران یگان ویژه در نقاط مرزی کشور اعلام کرد: مأموریت اصلی یگان ویژه حضور در داخل کشور است و در خصوص مرزها فعلاً مأموریتی واگذار نشده است؛ اما این آمادگی وجود دارد تا هر زمان که فرماندهان تشخیص بدهند واحدهای یگان ویژه در هر نقطه که امنیت در معرض تهدید قرار بگیرد، وارد عمل شوند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور از دستگیری ۵ هزار و ۸۳۷ مجرم و زمین‌خوار در کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی ملکی آهنگران، ظهر امروز، در نشست خبری با بیان اینکه 22هزار و 370 هکتار از اراضی ملی سال گذشته به بیت‌المال بازگردانده شد، گفت: ما به‌دنبال عمومی‌کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی هستیم.

او با بیان اینکه حیات همه به جنگل و گونه‌های گیاهی وابسته است و آیندگان به این منابع طبیعی و خدادادی نیاز دارند، اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و تبلیغ مهم‌ترین و اصلی‌ترین رکن حفاظت از منابع طبیعی است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با تأکید بر اینکه با متخلفان بدون اغماض به‌صورت قانونی برخورد می‌شود، عنوان کرد: 67هزار و 131 تماس و گزارش‌های مردمی سال گذشته با شماره تماس‌های 139 و 1504 برقرار شد.

او با بیان اینکه 33هزار و 536 پروندۀ قضایی معارضان به منابع طبیعی شناسایی و به دستگاه قضا معرفی شد، بیان کرد: پنج هزار و 837 مجرم و زمین‌خوار دستگیر شدند و سه هزار و 838 دستگاه خودرو و 1313 دستگاه تجهیزات قطع درختان توقیف شد.

ملکی آهنگران با اشاره به رفع تصرف 8 هزار و 702 هکتار از اراضی ملی، خاطرنشان کرد: تعداد 1704فقره به‌مساحت 12هزار و 430 هکتار حریق در عرصه‌های منابع طبیعی نیز رخ داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با اشاره به اینکه 17هزار و 478 پرونده با مساحت 45هزار و 318هکتار در راستای تخریب و تصرف اراضی ملی تشکیل شده‌است، بیان کرد: 42 نفر از نیروهای حفاظتی و پنج نفر از نیروهای مردمی نیز در راستای حفاظت و پاسداری از عرصه‌های منابع طبیعی مجروح شدند.

او با بیان اینکه 6هزار و 120 پرونده قاچاق چوب تشکیل و 91 هزار و 898 اصله درخت و 6 هزار و 656 مترمکعب چوب کشف شد، یادآور شد: 502 پرونده در راستای ایجاد کوره زغال غیرمجاز تشکیل و 1024 باب کوره زغال تخریب و جمع‌آوری شد.

ملی آهنگران با بیان اینکه 4 هزار و 826 پرونده چرای دام غیرمجاز 855 هزار و 165 رأس واحد دامی تشکیل شد، بیان کرد: سه هزار و 777 پرونده در مورد ماده 42 قطع درخت تشکیل شد.

به گفتۀ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور از مجموع 6 هزار و 121 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل‌شده مادۀ 48 که شامل کشفیات قاچاق چوب، زغال و محصولات جنگلی منابع طبیعی کشور است تعداد 4096 فقره مربوط به استان‌های شمالی کشور و معادل 67 درصد پرونده‌های تخلفاتی است.

او ادامه داد: از مجموع پنج هزار و 837 نفر دستگیرشدۀ منابع طبیعی تعداد چهار هزار و 212 نفر برای ماده 48 دستگیر شده‌اند که معادل 72 درصد است.

ملی آهنگران گفت: حدود 400هزار نفر همیار طبیعت در سراسر کشور وجود دارد که در زمینۀ مشارکت مردمی کافی نیست و باید همیار طبیعت افزایش یابد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور تصریح کرد: 82 درصد از نظر تعداد و 353 درصد از نظر مساحت افزایش حریق‌ در کشور داشتیم که عمدی و سهل‌انگاری‌بودن مهم‌ترین دلیل این حریق‌ها در سال گذشته بود.

او اضافه کرد: 5500 نیرو در مجموعه منابع طبیعی کشور به فعالیت مشغول هستند و ما به‌دنبال نصب و راه‌اندازی 300 دوربین و استفاده از هوش مصنوعی و ریزپرنده‌ها برای جلوگیری از تخلفات هستیم.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • آیا سربازان مستقر در نقاط مرزی برای چنین ماموریتی آموزش خاصی می بینند؟