Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:25:04 GMT

تعطیلی واحدهای صنفی طلا فروشی در کرج صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۲۷۰۲

تعطیلی واحدهای صنفی طلا فروشی در کرج صحت ندارد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: هیچ واحد صنفی طلا فروشی در کرج تعطیل نبوده و هرگونه خبرسازی در این حوزه تکذیب می‌شود. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ استانها البرز نظرات

حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد شایعه‌سازی برخی رسانه‌های معاند در مورد اعتصاب در بازار طلافروشان کرج اظهار داشت: هیچ اعتصابی در بازار طلا فروشان کرج رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی با قصد و نیت تخریب وجه اصناف ابتدای صبح که واحد‌های طلا فروشی هنوز شروع به کار نکرده‌اند اقدام به گرفتن فیلم از این واحدها کرده و به دروغ اعلام می‌کنند که این صنوف تعطیل و یا اعتصاب کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه اصناف  از جنس مردم و همیشه در کنار مردم است، بیان کرد: هیچ واحد صنفی طلا فروشی در کرج اعتصاب نکرده و هرگونه خبرسازی در این حوزه شایعه و تکذیب می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ گاه منکر وجود برخی مشکلات در بین صنوف نیستیم، عنوان کرد: روسای اتحادیه‌های صنفی و هئیت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان آماده شنیدن و رفع مشکلات احتمالی این عزیزان است.

انتهای پیام/ ع

R41451/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا

 نبی پور عضو هیات رییسه و دبیر اتاق اصناف مرکز استان یزد گفت: بر اساس اعلام مرکز پایش و بهبود مراکز کسب و کار کشور همه اصناف باید تا این تاریخ با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها و بارگذاری مدارک لازم این شناسه را دریافت کنند.

وی افزود: دریافت این شناسه به منزله پروانه کسب الکترونیکی آنان خواهد بود و اصنافی که تا تاریخ یاد شده این اقدام را انجام ندهند از همه خدمات دولتی از جمله امور بانکی و تامین اجتماعی محروم خواهند شد.


در حال حاضر بالغ بر ۵۱ هزار پروانه کسب کاغذی در استان یزد وجود دارد که باید به شناسه یکتا تغییر کنند و تاکنون تنها کمتر از ۲۰ درصد صاحبان صنوف برای این کار اقدام کرده اند.


شفافیت مالی و پیشگیری از سوء استفاده از مجوز‌های کسب اصلی‌ترین دلیل این اقدام ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند