Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: تامین و توزیع لاستیک خودروهای سنگین اعم از خارجی و داخلی این هفته نیز در فارس و براساس نرخ مصوب انجام می‌شود.

‌به گزارش ایسنا‌، علی همتی چهارشنبه 4 مهر در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه توزیع لاستیک خودروهای سنگین توسط اداره کل راهداری فارس پیگیری و انجام می شود، گفت: رانندگان واجد شرایط می توانند با دریافت حواله از اداره کل راهداری، لاستیک مورد نیاز خودروی خود را با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: هیچ یک از توزیع کنندگان لاستیک خودروهای سنگین حق فروش این لاستیک‌ها را به شکل آزاد و خارج از چهارچوب معرفی‌نامه‌های صادره ندارند و در صورت مشاهده، مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه مجاز، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد‌.

همتی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس سعی کرده از ابتدای طرح سهمیه بندی لاسیتک در فارس از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و سهمیه مناسبی از آنچه در حال تولید و واردات است را جذب و بخشی از مشکلات کامیونداران زحمتکش را مرتفع کند.

این مقام مسئول گفت: غیر از سهمیه‌ هایی که تاکنون به استان فارس وارد شده و در حال توزیع است، بالغ بر 2 هزار حلفه لاستیک سنگین اعلام سهمیه کرده‌ایم.

همتی گفت: تامین وتوزیع لاستیک در استان فارس بصورت مستمر در حال پیگیری است و در روزهای آتی نیز شاهد اختصاص سهمیه خوبی برای استان خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: نظارت بر نحوه توزیع این لاستیک ‌ ها نیز توسط بازرسان انجام می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لاستیک خودروهای سنگین منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین عباس عبدی به کاظم صدیقی درپی ادعای توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ادعای یاشار سلطانی درباره « توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی» با واکنش عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب روبرو شد.

عبدی در توئیتی نوشت؛

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903960

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین عباس عبدی به کاظم صدیقی درپی ادعای توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی