Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت که همزمان با برگزاری هشتاد و هشتمین شهرآورد پایتخت 50 آتش نشان تامین کننده ایمنی تماشاگران این مسابقه فوتبال هستند.

سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت 18 و 30 دقیقه شامگاه پنج شنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه روز پنج شنبه ، 50 آتش نشان با استفاده از 11 خودروی سبک و سنگین و 5 دستگاه موتورسیکلت در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استقرار آتش نشانان تا پس از پایان مسابقه و تخلیه ورزشگاه ادامه دارد افزود: آتش نشانان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه، پارکینگ ها و مسیرهای ورودی و خروجی و همچنین سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد و تامین کننده ایمنی هواداران این مسابقه هستند.
به گفته ملکی همچون روزهای گذشته ماموران تمامی 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به ویژه ماموران ایستگاه شماره 20 آتش نشانی که در مجاورت ورزشگاه آزادی قرار دارد در آماده باش کامل بسر می برند.
وی از هواداران این دو تیم خواست همچون مسابقات گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

** اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در ورزشگاه آزادی تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه به روز هفتم مهرماه که به روز ایمنی و آتش نشانی در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده اشاره کرد و افزود: به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی ویژه برنامه های متنوعی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور تقدیر از آتش نشانان در کل کشور هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس به نام آتش نشانان برگزار خواهد شد.
هشتاد و هشتیمن شهرآورد فوتبال پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران شامگاه پنج شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
تهرام/7243/ 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش 50 آتش نشان تهران ورزشگاه آزادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه