Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:33:00 GMT

شلیک موشک ضدکشتی مافوق صوت در روسیه برای نخستین بار + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۲۹۸۵

شلیک موشک ضدکشتی مافوق صوت در روسیه برای نخستین بار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

نیروهای نظامی روسی برای نخستین بار در منطقه قطبی از سامانه موشکی ساحلی با موفقیت موشک کروز ضدکشتی و مافوق صوت «اونیکس» را شلیک و هدف دریایی در فاصله ۶۰ کیلومتری را منهدم کردند. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، شبکه تلویزیونی «ازوزدا» روسیه صحنه‌هایی از مانور نظامی ناوگان دریایی شمال در منطقه "نوواسیبرسک" در قطب شمال را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای نظامی روسی برای نخستین بار از مجموعه موشکی ساحلی «باستیون» استفاده کردند که در جزیره "کوتلنی" به حالت آماده باش رزمی درآمده است. این سامانه با موفقیت توانست موشک کروز ضدکشتی و مافوق صوت «اونیکس» را شلیک نموده و اهداف دریایی مشخص شده در فاصله بیش از 60 کیلومتری را هدف قرار دهد.

سامانه موشکی ساحلی «باستیون» برای دفاع از سواحل دریایی در مسافت بیش از 600 کیلومتر در نظر گرفته شده است. این سامانه قادر است انواع مختلف کشتی‌های و دیگر اهداف دریایی را در شرایط متفاوت مورد هدف قرار دهد. مهمات نظامی همراه این سامانه، شامل 36 موشک کروز مافوق صوت است.

 

 

انتهای پیام/

 

R1445/P36447/S8,89/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد

ارتش کره‌جنوبی بامداد امروز -دوشنبه- به وقت محلی اعلام کرد که کره‌شمالی اقدام به شلیک چند موشک بالستیک کوتاه‌برد کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ارتش کره‌جنوبی بامداد امروز چهارشنبه- به وقت محلی اعلام کرد که کره‌شمالی اقدام به شلیک چند موشک بالستیک کوتاه‌برد کرده است.

بنا بر اعلام ارتش کره‌جنوبی، این موشک‌ها از پیونگ‌یانگ به سمت دریای ژاپن شلیک شده‌اند.

ارتش کرهجنوبی اعلام کرد که چندین موشک کوتاه‌برد پس از شلیک بین ساعت هفت و ۴۴ دقیقه صبح تا هشت و ۲۲ دقیقه صبح به وقت محلی پرتاب شده و در سواحل شرقی فرود آمدند.

این نخستین آزمایش موشکی کره‌شمالی طی دو ماه اخیر است.

این آزمایش در حالی انجام می‌شود که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای شرکت در کنفرانسی در کره‌جنوبی، عازم سئول شده است.

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • رئیس تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف با نتانیاهو استعفا کرد/ رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز / هشدار آژانس اطلاعاتی آمریکا در رابطه با تشدید تنش در منطقه + ع
  • کره شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • کره‌شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • رزمایش ایران، روسیه و چین پیام مهمی برای غرب دارد
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین
  • مروری بر دستاوردها و رخدادهای نظامی ۱۴۰۲
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین ؛ پیام مهمی برای غرب دارد
  • رسانه آمریکایی: رزمایش ایران، روسیه و چین پیام مهمی برای غرب دارد
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق/ شلیک چند موشک از جولان اشغالی