Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:02:36 GMT

حذف موقتی اکانت اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۲۹۹

ساعت 24-یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام همواره در فضای مجازی می‌پرسند، نحوه دی اکتیو یا به‌طور موقت غیرفعال کردن حساب کاربری آن‌ها در این شبکه اجتماعی است.

به نقل از وب سایت help.instagram، با اینکه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تصویر-محور در جهان محسوب می‌شود، اما بسیاری از کاربران در آن به دلایل مختلفی با مشکل مواجه می‌شوند که ترجیح می‌دهند برای مدت زمان کوتاهی حساب کاربری خود را در آن غیرفعال یا دی اکتیو کرده و از شر برخی مزاحمت‌ها و اعلان‌های آن خلاص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش به این دسته از کاربران آموزش می‌دهد که چگونه اکانت و حساب کاربری اینستاگرامی خود را به‌طور موقت غیرفعال سازند. کاربران به‌منظور غیرفعال‌سازی اکانت خود از طریق اپلیکیشن اینستاگرام قادر نخواهند بود این کار را انجام دهند بلکه آن‌ها در ابتدا از طریق یک مرورگر اینترنتی باید وارد سایت instagram.com شوند.

سپس در قسمت بالا سمت راست صفحه قابل مشاهده، برروی شکلک آدمکی رفته و برروی ویرایش پروفایل (Edit Profile) کلیک کنید.در اینجا و در قسمت پایین صفحه، گزینه غیرفعال‌سازی موقتی حساب کاربری (Temporarily disable my account) مشاهده می‌شود که درصورت اطمینان از این کار، باید برروی آن کلیک کرده و یا ضربه بزنید.

سپس برای این کار، اینستاگرام از شما علت غیرفعال‌سازی یا دی اکتیو کردن اکانت‌تان را می‌پرسد تا درصورت لزوم، به شما کمک کند مشکلتان را برطرف سازید. در این مرحله، باید دوباره گذرواژه خود را وارد کرده و برروی گزینه غیرفعال‌سازی (disable your account) که برروی صفحه ظاهر می‌شود، کلیک کنید.

کاربران هر زمانی که تمایل داشته باشند، قادر خواهند بود با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه حساب کاربری خود، باری دیگر وضعیت را از حالت دی اکتیو درآورده و پروفایل خود را فعال‌سازی کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

طرفداری | مهدی قادی از ستاره معصومی جدا شده است.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!