Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، در پی سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به فرانسه که در تاریخ ۲۸ خرداد ۹۷ تا تاریخ ۳۱ خرداد ۹۷ انجام شد؛ هیاتی متشکل از نمایندگان کنسرواتوآر ملی هنر و حرفه فرانسه (CNAM) با دکتر کوهیان؛ معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی در امور همکاری های علمی و سازمان های تخصصی بین المللی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور معاون مدیر کل CNAM در بخش استراتژیِ و توسعه، متخصص آموزش حرفه ای میانی و آموزش ادارات دولتی و نیز مسئول امور بین الملل و هماهنگ کننده برنامه آموزش حرفه ای وزارت امور خارجه فرانسه و CNAM و نماینده ارشد وزارت امور خارجه کشورمان، و مرکز همکاری های علمی بین المللی برگزار شد.

 کنسرواتوار ملی The Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM) ؛ یک موسسه آموزش عالی در مقطع دکتری است که به عنوان مدرسه عالی در آموزش مهندسی شناخته شده و توسط دولت فرانسه اداره می شود.

این موسسه آموزش عالی که به آموزش و پرورش و انجام تحقیقات برای ارتقای علم و صنعت؛ می پردازد؛ از طریق همکاری های گسترده بین شرکت‌های مختلف و سازمان های حرفه ای؛ سه هدف، آموزش و پرورش حرفه ای برای کسب و کار، فناوری اطلاعات و نوآوری، و انتشار فرهنگ علمی و فناوری را دنبال می کند.

امکانات این موسسه آموزشی، زمینه مناسبی را برای برقراری ارتباطات بین دانشگاهی برقرار خواهد ساخت. اعضای هیات CNAM ؛ در طول سفر خود به کشورمان؛ از دانشگاه های صنعتی امیر کبیر، تهران، خوارزمی، الزهرا (س)؛ صنعتی شریف، پیام نور و بوعلی سینا همدان؛ مرکز مدیریت صنعتی و اتاق بازرگانی دیدار و با مقامات مراکز آموزشی و پژوهشی کشورمان دیدار و گفتگو خواهند کرد.

کد خبر 4413407 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: توسعه علمی فرانسه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه تهران خوابگاه دانشجویی آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام نور دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کارشناسی ارشد سال تحصیلی جدید ثبت نام دانشجویان دوره دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود