Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج ظهر چهارشنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: در حال حاضر با کناره گیری برخی از تیم ها در لیگ های پایین کشور هستیم که همین امر مشکلات بسیار جدی برای تداوم این رقابت ها داشته است.

وی با اشاره به عدم حضور دو تیم در لیگ دسته دوم کشور تصریح کرد: این دو تا تیم که اصلا شرکت نکردند و دو تا تیم هم در هفته سوم این رقابت ها در آستانه کناره گیری هستند که بی شک روند این بازی ها را با اختلال مواجه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: براین اساس تیم های حاضر در این رقابت ها باید ضمانتی ارائه دهند که نشان دهد می توانند تا پایان لیگ ادامه دهند و در عین حال هزینه و قرارداد بازیکن خود را می توانند بپردازند.

وی با بیان اینکه این بحث در آینده نزدیک مصوبه هیئت رئیسه فوتبال فدراسیون خواهد شد تا به مرحله اجرا در آید، متذکر شد: این مشکلات نشان می دهد که باید تعداد تیم های لیگ های یک، دو و سه کاهش یابد.

تاج با تاکید بر اینکه این موضوع نیز از سوی فدراسیون و سازمان لیگ در حال بررسی است، بیان داشت: تعهدی نداریم که تیم های لیگ های پایین کشور در شرایط کنونی و مشکلات و حواشی آن ۱۶ تیم، ۱۸ تیم و یا ۲۰ تیم باشد.

وی در پاسخ به درخواست مسئولان استان اردبیل برای واگذاری سهمیه لیگ دومی به این استان تاکید کرد که این استان چند سال پیش در دسته یک حضور داشت اما به دلیل مشکلات مالی به دسته سوم سقوط کرد، این مشکلات مالی هنوز نیز برای تیم ها وجود دارد بنابراین باید اول مسایل مالی مشخص شود تا اتفاق قبلی برای تیم شهرداری اردبیل دوباره تکرار نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر سهمیه ای هم در لیگ دسته دوم برای اردبیل اعطا شود، هزینه ای بالغ بر چند میلیارد تومان دارد، اضافه کرد: باید مشخص شود که این هزینه ها تامین می شود یا نه.

کد خبر 4413422

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ دسته یک فوتبال مهدی تاج هیئت فوتبال استان اردبیل ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد عاشورا گرگان مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد

ایسنا/البرز مدیرکل محیط زیست البرز با بیان اینکه احداث آزادراه تهران-شمال خسارت زیادی برای محیط زیست داشت، گفت: اگر درصدی از عوارض این آزادراه به محیط زیست تزریق شود می‌توان بخشی از این خسارت‌ها را جبران کرد.

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت، توضیح داد: با احداث این آزادراه دسترسی شکارچیان به حیات وحش منطقه آسان شده و حتی شکارچی از داخل خودروی خود می‌تواند با دوربین شکار را بزند.

این مسئول تاکید کرد: برای جبران بخشی از خسارات وارده به محیط زیست منطقه پیشنهاداتی مطرح شده که امیدواریم از طریق مراجع ذیربط پیگیری و به نتیجه برسد.

مدیرکل محیط زیست البرز ابراز کرد: نصب دوربین‌های اپتیکی در مسیر این آزادراه برای رصد فعالیت شکارچیان احتمالی یکی از این پیشنهادات بوده که بنا شده در کمیته‌‎های فنی بررسی و به تصویب برسد.

درگی تاکید کرد: نصب این دوربین‌ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تامین آن در شرایط فعلی از عهده محیط زیست برنمی‌آید.

مدیر کل محیط زیست البرز با اشاره به دیگر پیشنهاد مطرح شده توضیح داد: با توجه به اینکه روزانه بیش از ۲۷ هزار تردد در این مسیر ثبت می‌شود، امیدواریم بخشی از عوارض این آزادراه به محیط زیست اختصاص یابد تا بتوانیم با هزینه کرد آن جان تازه‌ای به محیط زیست منطقه تزریق کنیم.

درگی خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده و امیدواریم این اتفاق به زودی بیفتد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • شاه کلید مهار تورم
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد