Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، سعید بابایی، رئیس بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان امروز، 4 مهر در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: بسیج حقوقدانان در راستای خدمات‌رسانی به مردم توسط حقوقدانان بسیجی در حوزه‌های حقوقی، کیفری، مالی، شهروندی و خانواده مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم علاقمند به دریافت مشاوره حقوقی هستند، افزود: عموم مردم به جهت اعتمادی که به بسیج دارند از این آموزش‌ها استقبال می‌کنند؛ هدف سازمان بسیج حقوقدانان کاهش پرونده‌های قضایی از طریق آموزش‌های همگانی حقوقی در سطح اقشار مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: در سال 96عملکرد خوبی داشتیم و در 22مسجد شاخص استان گیلان و 5 مسجد در رشت نهضت حقوق آموزی برگزار شد. امسال نهضت حقوق آموزی بین الصلاتین در 50 مسجد استان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان افزود: بسیج حقوقدانان سپاه قدس آمادگی دارد در بقاع شاخص گیلان دوره‌های آموزش مباحث حقوقی و مشاوره رایگان برگزار کند.

بابایی یادآور شد: بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان حتی می‌تواند در صورت لزوم در شهری که مشکل حقوقی خاصی هم وجود داشته باشد این نهضت حقوق آموزی را به تناسب همان مشکل و آسیب اجتماعی برگزار کند.

وی اضافه کرد: نهضت حقوق آموزی تنها ارائه مشاوره حقوقی رایگان نیست بلکه طی آن مبحث خاصی آموزش داده می‌شود.

رئیس بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان گفت: اطلاع مردم از مسائل اولیه و عمومی حقوقی می‌تواند جلوی بسیاری از شکایت‌ها و تشکیل پرونده در محاکم قضایی را بگیرد.

بابایی اظهار کرد: مقرر شده تا تفاهم نامه‌ای بین بسیج حقوقدانان و اوقاف و امور خیریه گیلان برای اجرای نهضت حقوق آموزی در سالجاری و در کارویژه‌های فرهنگی که سازمان اوقاف برگزار می‌کند، منعقد شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد