Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:13:05 GMT

کارشناسان آینده درباره کنکور چه می گویند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۴۸۷

کارشناسان آینده درباره کنکور چه می گویند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «میزگرد» روز شنبه هفتم مهر به موضوع کنکور و ادامه تحصیل اختصاص دارد.

در این برنامه کودکان علاوه بر اظهار نظر درباره کنکور و بایدها و نبایدهای آن، دیدگاه های خود را در مورد راه های رسیدن به موفقیت تحصیلی نیز به اشتراک می گذارند.

برنامه «میزگرد» به تهیه کنندگی و نویسندگی مریم قاسمی و با اجرای لیلا روحبخش شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۵۵ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ مگاهرتز از رادیو صبا مخاطبان را همراهی می کند.

کد خبر 4413420 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو صبا کنکور تئاتر ایران سینمای مستند فیلم کوتاه فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس سریال ایرانی موسیقی ایرانی اسکار ماه محرم برنامه تلویزیونی حوزه هنری انیمیشن درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رسانه‌ای گرم به نام رادیو است که در لحظات تلخ و شیرینی زیادی همراه مردم ایران بوده است.
 امروز ۸۴ سال از تآسیس رادیو ایران و ۵۲ سال از تأسیس رادیو در لرستان می‌گذرد و همچنان مخاطبان زیادی پای ثابت برنامه‌های آن هستند.
 هم اکنون ۴۸ برنامه رادیویی در رادیو لرستان به صورت زنده و ضبطی پخش می‌شود؛ و حدود سه ساعت برنامه در رادیو بروجرد تولید و پخش می‌شود.
 همچنین ۹۰ درصد از مردم لرستان از پوشش کامل رادیو لرستان برخوردارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست