Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن افشانی به خبرورزشی گفت: پرسپولیس ۳ بر یک استقلال را می‌برد.

به گزارش شریان نیوز، محسن افشانی یکی از بازیگرانی است که تعصب خاصی روی پرسپولیس دارد، از همین رو مسائل تیم محبوبش را با دقت و جزئیات کامل دنبال می‌کند. به بهانه نزدیک شدن به شهرآورد بزرگ تهران با این هنرمند خوب گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*وضعیت پرسپولیس در آستانه شهرآورد چطور است؟
پرسپولیس که شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. بعد از برد تاریخی مقابل الدحیل و پیروزی برابر سپیدرود با روحیه عالی به مصاف استقلال می‌رود که این قضیه شرایط را برای برد پرسپولیس راحت‌تر می‌کند. من فکر می‌کنم پرسپولیس به راحتی استقلال را شکست می‌دهد. چون استقلال با جدایی چند بازیکن تأثیرگذار دچار افت محسوسی شده و نتایج ضعیف اخیر و حذف از آسیا روحیه آن‌ها را پایین آورده است.
*نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
پرسپولیس ۳ بر یک استقلال را می‌برد. گل‌های بازی را هم علیپور، سیدجلال و کمال می‌زنند. یک حسی به من می‌گوید کمال در این بازی گل می‌زند البته هنوز هم خیلی دوست دارم بیرانوند یک گل بزند، ولی خب این کار تقریباً بعید است.
*قبل از شهرآورد با هنرمندان استقلالی کری نمی‌خوانی؟
نه اصلاً. استقلال که دیگر کری خواندن ندارد. پرسپولیس از همه لحاظ سرتر از استقلال است و بازی را می‌برد.
*برای این بازی به ورزشگاه نمی‌روی؟
نه فکر نمی‌کنم. مشغله کاری‌ام این روز‌ها زیاد است و فرصت برای رفتن به ورزشگاه ندارم.
*با بعضی از بازیکنان پرسپولیس رابطه صمیمانه‌ای داری قبل از شهرآورد با آن‌ها صحبت نمی‌کنی؟
با فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان رابطه خوبی داشتم که آن‌ها دیگر در پرسپولیس حضور ندارند. معمولاً قبل از بازی به آن‌ها زنگ می‌زدم الان هم کمال یکی از دوستان نزدیک من است و گاهی اوقات با هم حرف می‌زنیم.   منبع: خبر ورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود.  در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است.   تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

همچنین در گروه E تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه همچون ایران ۱۰ امتیازی شد و مانند شاگردان قلعه نویی صعودش را به جام ملت‌های آسیا و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی قطعی کرد. هنگ کنگ و ترکمنستان هم با یک امتیاز قعرنشینان این گروه هستند.

در گروه D عمان با دو گل میزبانش مالزی را برد و قزاقستان پنج بر یک چین تایپه را مغلوب کرد. قزاقستان و عمان با ۹ امتیاز صدرنشینان این گروه هستند و شانس زیادی برای صعود دارند. مالزی هم با ۶ امتیاز سوم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟