Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@19:13:51 GMT

فرار مدیر مجموعه سکه ثامن تایید نشده است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۵۶۲

رکنا: محمدولی اظهار داشت: روزگار خوبی نداریم و بیشتر فروشندگان‌ ما یک گرم طلا تجارت نمی‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، عباداله محمدولی،عضو اتحادیه طلاو جواهر تهران در مورد دلالیل افزایش قیمت سکه و طلا در بازار Store ایران گفت: ابتدا باید به قیمت جهانی توجه داشته باشیم و اینکه در شرایط کنونی قیمت طلا در بازارهای جهانی متوقف شده و تغییری در آن نمی‌بینیم به خاطر فشار دلار بر طلا است و به نوعی همه در انتظار اعلام تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون احتمالا این نرخ در ماه‌های آینده افزیش خواهد داشت این باعث شده تا قیمت دلار نسبت به طلا روند افزایشی داشته باشد، البته شاهد مقاومت طلا نیز هستیم. از همین روی پیش‌بینی می‌شود که اونس جهانی از چند ماه آینده افزایش یابد.

عضو اتحادیه طلاوجواهر تهران ادامه داد: در مورد دلالیل داخلی نیز بنده باور دارم که بحث تحریم تنها تاثیر بیست درصدی داشته و هشتاد درصد مشکلات این حوزه مربوط به نبود استراتژی و اقدامات ما است، البته این به معنی انفعال مسئولین کشوری نیست بلکه منظور بنده این است که اقدامات صورت گرفته در واکسینه کردن اقتصاد ناتوان بوده‌اند و نتیجه آن در افزایش صدهزار تومانی یک مثقال طلا در یک روز بازتاب دارد.

وی با اشاره به تاثیر افزیش نرخ‌ها بر فعالین این حوزه گفت: باور عمومی این است که افزایش قیمت طلا به نفع ما است در حالی که این باور اشتباه است، بنده به عنوان یک تولیدکننده نزدیک به 8 یا 9 ماه است که یک گرم طلا تولید و به بازار ارایه نکرده‌ام و هیچ سفارشی هم ندارم.

این کارشناس حوزه طلا و سکه افزود: باید بگویم که ما روزگار خوبی نداریم و بسیاری از فروشندگان ما در بازار یک گرم طلا تجارت نمی‌کنند و هشتاد درصد این شرایط محصول اقدامات و تصمیمات ما است.

محمدولی با اشاره به موضوع سکه ثامن گفت: این باید تجربه‌ای باشد تا برای فعالیت در این حوزه الزامات و تضامین لازم رعایت و مراحل قانونی طی شود تا اینگونه شاهد متضرر شدن نزدیک به 15 هزار میلیارد تومانی افرادی نباشیم که به امید امرار معاش وارد این فعالیت شده بودند.

وی در مورد خبر فرار Escape مدیریت این مجموعه گفت: این خبری است که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود در حالی که هنوز چیزی معلوم نیست و اقدامات در حال انجام است که به محض نتیجه‌بخش شدن اعلام خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صدور حکم محکومیت مهرداد میناوند

دستگیری طلافروش تهرانی با 245 میلیارد تومان ثروت بادآورده + عکس

لحظه تماس مرموز با موبایل جسد عامل حمله تروریستی اهواز + فیلم

راز زیبایی بانوی اول آمریکا لو رفت!

ازدواج دختران زیر 13 سال ایرانی ممنوع شد! + جزییات

نوزاد مُرده در غسالخانه ارومیه زنده شد!

تجاوز به دختر تهرانی در خانه مشاور تحصیلی + عکس

شکایت عجیب ناظم بی حیای مدرسه معین از اولیای دانش آموزان!

7 دلیل که ثابت می کند حمله تروریستی اهواز کار داعش بوده است +فیلم و عکس

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

انتقام از نوه 6 ساله بخاطر تنفر از عروس! + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

10 فیلم دیده نشده و جدید از حادثه تروریستی اهواز

بهناز بعد از طلاق در پارتی ها نقش پررنگی داشت!

مرگ وحشتناک عروس روستا پیش از رسیدن به مراسم / تراکتور چپ کرد؟ + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز اقتصادی بازار Store قیمت طلا قیمت دلار اقتصاد فرار Escape فضای مجازی تجارت سکه و طلا لباس طلا عجیب عکس اهواز فیلم دختر شهید زن زندگی قتل سرقت حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت

به گزارش، گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیف الله مرادی، در جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع برگزار شد، ضمن تشریح عملکرد اداره کل منابع انسانی در سال گذشته، با اشاره به اینکه کار تیمی و خرد جمعی در حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت حکمفرماست، تصریح کرد: باید از همه ابزار‌های ممکن استفاده کنیم تا ماندگاری و رضایت کارکنان در سازمان افزایش یابد.

 مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی با همت همکاران حوزه منابع انسانی خبر داد و گفت: تخصص در حوزه مدیریت منابع انسانی شاخص بسیار مهمی است، به همین دلیل فراهم کردن شرایط رشد شخصی و فنی کارکنان را در دستور کار داریم.

وی مدیریت منابع انسانی را نوعی راهبرد استراتژیک برای مدیریت و سازماندهی کارکنان عنوان کرد و گفت: مبحث آموزش و توسعه بر روند عملکرد کارمندان و تعیین برنامه جانشینی مناسب برای افراد، تاثیر بسیاری دارد و اداره کل منابع انسانی این وظیفه را دارد تا با ایجاد راهبرد‌های گوناگون، برای رشد و یادگیری کارمندان، به روزرسانی افراد و تطبیق آنها با اهداف تجاری سازمان، اطمینان خاطر ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • یک پیشگویی تازه درباره قیمت مسکن در سال جدید
  • محتوای جذاب کتاب به فرهنگ مطالعه کمک می‌کند
  • باید ظرفیت تعالی هنر در استان قزوین ایجاد شود
  • کاهش فرار مالیاتی با اجرای مالیات بر مجموع درآمد
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد