Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: قرارداد چهار ایده برتر در زمینه مدیریت آبیاری فضای سبز به زودی به صورت پایلوت منعقد می شود.

فروغ مرتضایی نژاد در حاشیه نخستین نمایشگاه تکنولوژی‌های نوین و استارت آپ‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برنامه ایده‌شو با همکاری مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری در زمینه مدیریت آبیاری فضای سبز شهری برگزار و از بین ایده‌های ارایه شده، چهار ایده برتر با موضوعاتی از قبیل آبیاری هوشمند، پلیس آب برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به زودی قرارداد اجرای این ایده‌ها به صورت پایلوت منعقد می‌شود و در صورت موفقیت آن، ایده به طرح دائمی تبدیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: فناوری‌های سازمان پارکها را به صورت فراخوان با تمامی شرکت‌های دانش بنیان به اشتراک گذاشتیم که خوشبختانه طرح‌های بسیار خوبی نسبت به نیازها اریه شد که در این زمینه می‌توان به ساخت دستگاهی که به صورت دقیق عمر و سن درختان را محاسبه و وضعیت داخلی درخت را به متخصصان مربوطه اعلام می‌کند، ساخت دستگاهی جهت پلاک‌کوبی الکترونیکی درختان و دستگاه مدیریت تصفیه پساب اشاره کرد، همه این طرح ها به صورت پایلوت در حال اجرا است.

مرتضایی‌نژاد اظهار کرد: در روزگار پرآبی، آبیاری درختان به صورت کامل انجام می‌شود، اما اکنون باید کم‌آبیاری کنیم تا درختان شهر حفظ شود در این راستا امسال با همکاری شرکت‌های دانش بنیان همراه با آبیاری ترکیبات ضد تنش استفاده کردیم که خوشبختانه بسیار موفقیت آمیز بود، اما باز هم به دنبال ترکیبات کامل‌تری هستیم تا تغذیه گیاه را هم انجام دهیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آبیاری فضای سبز اصفهان ایده شو سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

 سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟