Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام عبادی  نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف  گفت: مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر بیان کردند به علت اینکه جمعیت خراسان جنوبی و مرکز آن بیرجند در مقایسه با دیگر استان ها و مراکزشان کمتر است بنابراین نمی توان برای پروازهای فرودگاه بیرجند از هواپیماهای ایرباس 300 استفاده کرد و به همین علت پروازهای فرودگاه بیرجند همگی با فوکر 100 انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: به گفته مسئولان ایران ایر چون تعداد هواپیماهای این شرکت در کشور کمتر از 10 فروند است و در یکی دو ماه گذشته چند دستگاه از فوکرهای 100 دچار نقص فنی شده ، سبب شده مشکلات لغو پرواز و یا تأخیر آنها پیش آید که در تلاشیم با برطرف کردن نقص فنی هواپیماها، این مشکلات را مرتفع کنیم.
مسئولان ایران ایر اعلام کرده اند که در این مدت تنها پروازهای بیرجند تأخیر نداشته و حتی فرودگاه های برخی شهرها همچون سنندج از بیرجند بیشتر کنسلی پرواز و یا تأخیر پرواز داشته اند که شرکت ایران ایر حاضر است فهرست این شهرها را به اطلاع مردم خراسان جنوبی برساند.
نماینده مردم بیرجند ، درمیان و خوسف گفت: همچنین در صحبت با استاندار قرار شد استانداری با همکاری فرودگاه بیرجند به دنبال عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی دیگر نیز باشد تا مشکلات شرکت ایران ایر در تأمین هواپیما ، موجب نارضایتی مردم استان نشود.   شرکت هواپیمایی ایران ایر علاوه بر لغو پروازهای بسیار از آغاز امسال، حدود 25 پرواز در مسیرهای رفت و برگشت بیرجند - تهران را در مهر امسال کنسل کرده است.
 انتهای پیام/ ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی پرواز فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند

به گزارش قدس خراسان، محمود امانی بنی اظهار کرد: نخستین پرواز عمره از مشهد سوم اردیبهشت ماه امسال انجام شد و زائران این پرواز ۱۳ اردیبهشت ماه به ایران و فرودگاه مشهد بازگشتند.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد کرد: دومین پرواز نیز با ۲۵۵ مسافر ۱۳ اردیبهشت ماه اعزام شدند که هفته آینده به فرودگاه مشهد بازخواهند گشت.

وی ادامه داد: این پروازها توسط هواپیمایی ایران ایر انجام و انتقال زائران حج عمره از این فرودگاه بدون مشکل و با هماهنگی کامل انجام شد.

امانی بنی بیان کرد: همچنین آمادگی کامل برای انجام پروازهای حج تمتع وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار زائر برای حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ۲۹ اردیبهشت ماه راهی مکه و مدینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد