Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد باقر اسلامی در حاشیه همایش ملی عقود بانکی از ماهیت تا عمل که در محل سالن همایش های هتل پارس برگزار گردید، گفت:  هدف از برگزاری این همایش ایجاد هماهنگی وتعامل بین دستگاه قضائی و بخش خصوصی  در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه دستگاه قضائی است . لازمه موفقیت در این حوزه این است که یکسری آموزش های لازم به اعضای اتاق بازرگانی،بخش خصوصی و قضات داده شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته ، دادگستری استان کرمان همایش های مشابه ای از جمله همایش داوری و دادرسی خصوصی برگزار نموده است،افزود: این همایش با رویکردآموزشی در حال برگزاری است و مباحث مهم حقوقی و قضائی در حوزه عقود بانکی به صورت کارگاهی مطرح می شود.

وی  با اشاره به اینکه عقود و مباحث بانکی دغدغه جدی است و اخیراً رویکرد جدیدی در آراء قضات دیده می شود،  افزود : در روز دوم برنامه ها کارگاه های بیشتری برگزار خواهد شد تا دغدغه فعالان اقتصادی و قضات برطرف شود و راهی برای حمایت از رونق بازار و کسب و کار و عقود بانکی که در آراء قضات متبلور است ، پیدا کنیم .

اسلامی گفت : همایش عقود بانکی از ماهیت تا عمل با حضور جمعی از قضات برجسته کشوری، معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های سراسر کشور، اعضای اتاق بازرگانی استان و قضات رسیدگی کننده به پرونده های حقوقی و کیفری در استان کرمان به مدت دو روز در حال  برگزاری است.

شایان ذکر است در این همایش میهمان هایی از استان های مرکزی ، البرز ، سیستان و بلوچستان ، تهران ، ارومیه خوزستان ، یزد ، اصفهان و زنجان  نیز شرکت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان بخش خصوصی پیشگیری از وقوع جرم کسب و کار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام فرجی برحق گفت: امسال باید نسبت به برگزاری دادرسی‌های الکترونیکی در تمامی حوزه‌های قضائی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، افزود: در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضائی استان برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌ها شناسایی شده که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها برای رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه در تشکیلات قضائی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر در دستور کار مدیران حوزه‌های قضائی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسئولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

دیگر خبرها

  • قدردانی از فعالان و برترین‌ های حوزه گندم، آرد و نان در گلستان
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • اژه‌ای: باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی