Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه گفت: امروز آمریکا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا هستند.


به گزارش شریان نیوز،سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره سلمان فارسی، با اشاره به اظهارات سخیف و نامتعارف شب گذشته ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: بذر آشوب، مرگ و ویرانی را شما و دولتهای مرتجع طرفدار شما در منطقه می پراکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنایت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و دولت های حامی نظام سلطه، در فلسطین، سوریه و عراق و ایران هرگز از یاد مردم مسلمان و غیر مسلمان این کشورها نخواهد رفت.

وی افزود: مردم انقلابی و آزادی‌خواه یمن هر روز شاهد تکرار این جنایت‌ها و به خاک و خون کشیده شدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی گناه خود هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شب گذشته در سازمان ملل، حضار به سخنان سخیف شما خندیدند، تصریح کرد: شما خنده های آنها را دیدید و شنیدید. پیام این تمسخر، فروریختن پوشالی شما و انزوای بیشتر آمریکاست و این یک رسوایی بزرگ سیاسی بود .

سرلشکر جعفری تاکید کرد:  مطمئن باشید مردم ایران و منطقه، به این اظهارات سراسر دروغ و مضحک شما نیز می خندند، لکن صدای خنده های آنان را از راه دور نمی شنوید.

وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: شما در حال کوچک شدن هستید و اگر این مسیر را ادامه دهید مطمئن باشید جهان با زوال زودهنگام آمریکا روبرو خواهد شد.

فرمانده کل سپاه در پایان با خطاب قرار دادن رییس جمهور امریکا گفت: آقای ترامپ مردم ایران اطمینان دارند که ادعای درخواست ملاقات رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران از شما هم یک دروغ بزرگ مثل دیگر دروغ های شماست و بدانید تا زمانی که ظلم و بیدادگری نظام سلطه با رهبری و هدایت نظام امپریالیستی شما ادامه دارد، رویه ایران و اکثریت قاطع مردم ایران تغییری نخواهد کرد، چون یکی از مولفه های عمده فرهنگ هر ایرانی، اقتدار همراه با ظلم ستیزی است.

دسته بندیویژه های سیاسی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند