Web Analytics Made Easy - Statcounter

shuj 24-محققی که به علت رشد درخت عجیب و غریب کنجکاو شده بود، با جسم مردی در زیر ریشه روبرو شد.

پس از گذشت ۴ دهه از گمنام بودن جای جسد «اهمت هرگان»، سرانجام رشد و نموی دانه انجیر از شکمش مدفن او را افشا کرد. جالب است بدانید که ابتدا محققی به علت رشد درخت انجیر از غار کنجکاو می شود و پس از بررسی آن با جسم بی جان «اهمت» که در زیر ریشه ها بود روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشمند مذکور که از این اتفاق شگفت زده بود، شروع به تحقیق کرد و دریافت که پس از کشته شدن «اهمت» در جنگ بین یونانیان قبرسی و ترک های قبرسی، دو مرد جسم او را به درون غاری بردند تا از او محافظت کنند.

البته محافظت شان بی نتیجه ماند و با انفجار دینامیت هر دوی آن ها کشته شدند. با این حال انفجار صورت گرفته منجر به تخریب غار و ایجاد دره بزرگی شد که به خواست خدا امکان تابیدن نور به اجساد این سه مرد را فراهم می کرد. بدین ترتیب انجیری که «اهمت» پیش از فوت خورده بود با رسیدن نور در شکمش شروع به رشد کرد و جای دفن او را برملا کرد. در آخر نیز پزشکان با استفاده از آزمایش خون و DNA خانواده «اهمت» را شناسایی کردند و جسمش را تحویل آنها دادند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ استتار جالب کبک لابه‌لای شاخه‌های درخت

استتار زیبای کبک در لابه‌‎لای شاخه‌های درخت در «کوه بنی‌گز» میرآباد در شهرستان ثلاث باباجانی، دیدنی است.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی
  • معاهده‌های بین المللی محافظت از بنا‌های تاریخی
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • وقتی وعده صادق به اهالی غزه فرصت نفس کشیدن داد
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • توصیه های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • هرست: ایران ثابت کرد اسرائیل قدرت محافظت از خودش را ندارد
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم
  • فیلم/ استتار جالب کبک لابه‌لای شاخه‌های درخت